PST file importeren in Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik gebruik sinds vandaag Outlook 2010 (onderdeel van Office 2010) voor de mail. Heb met Outlook 2007 een PST file aangemaakt die ik in de nieuwe Outlook wil importeren. Maar daar zou ik de rechten niet voor hebben alhoewel ik admin ben.
Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

Jan

Kopieer het te importeren .PST bestand naar je bureaublad en importeer 'm vanuit daar. Je bent dan de eigenaar van het .PST bestand, dus zou je geen beveiligingsfoutmelding moeten krijgen (ook omdat je zelf schrijfrechten hebt op je bureaublad).

Succes,

Tijs.

Oplossing! Maar toch nog een ander probleem!

Bedankt! dat was inderdaad de oplossing.

Maar toch nog een ander probleem:

Ik kan geen berichten importeren en ook uitgaande berichten (ze gaan er wel uit) komen niet in verzonden items... Graag ook een oplossing hiervoor als het kan.

Jam

Je melding is onduidelijk:
Over welk import-actie heb je het nu? Je schreef dat importeren gelukt was, maar nog geen regel verderop heb je het erover dat importeren niet lukt?

Verder heb ik geen idee waarom uitgaande berichten niet in Verzonde Items terecht komen. Kan bijv. liggen aan berichtregels die je gemaakt hebt. Zonder meer informatie (Outlook-opties die je hebt ingesteld, berichtregels die je al dan niet hebt ingesteld, de Outlook-profielinstellingen, de gebruikte Gegevensbestanden etc.) is daar niets over te zeggen vanuit het forum.

Tijs.

De tweede vraag ging over berichten en niet meer over de PST file. Het probleem is achteraf geen echt probleem... Office 2010 heeft een nieuwe map aangemaakt en daar staat het in dus niet in de standaard postvak in

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan