pst files, niets dan problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

multif7420

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
10
Hoi Allemaal,

Op mijn werk, zijn er een hele hoop gebruikers die pst bestanden op hun user schijf hebben staan. (heb al eerder gezegd tegen hun dan microsoft dit niet ondersteund, en ik dan dus moeilijk support op kan geven, maar dat ik het toe sta omwille van het maken van een backup en ik het ook niet op de c schijf wil hebben). Nu krijg ik geregeld klachten van mensen dat zij errors krijgen dat hun pst in gebruik is en niet meer te koppelen is. Hebben jullie een gratis tooltje waarmee ik die pst gewoon kan openen en eventueel opnieuw kan op slaan, om hem weer werkend te krijgen.

Ik wil er namelijk vanaf, dat ik steeds een backup moet terug zetten voor die mensen, terwijl een tooltje makkelijker is.

Iemand ideetjes??

Alvast bedankt.
:eek:
 
FixPST.

Het is niet gratis, maar amper 50 € voor een grote hulp in het bedrijf is niet overdreven ...
 
Volgens mij zijn er helemaal niet zo veel problemen met een pst bestand op een netwerkschijf.

In plaats van te zeggen dat dit niet ondersteund wordt door microsoft zou je de gebruikers ook kunnen opvoeden door te zeggen dat ze hun mail (outlook) netjes moeten afsluiten.

De problemen ontstaan namelijk als er getracht wordt een pst bestand te openen als er elders al een open staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan