PST probleem op bedrijfsnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

itnewbee

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
L.S.
Intro: Outlook 98 op NT4 (en Exchange 5.5); Gemiddelde PC: P3 600, 128MB RAM in een bedrijfsnetwerk.
Ik heb een probleem met alle pst-bestanden die op een bepaalde server staan. Verhuis ik ze, dan werkt het wel. Waar het om gaat: Rechtermuisknop -> Eigenschappen, button 'Geavanceerd'. Als Outlook voor de eerste keer gestart is en je klikt direct rechts op de bewuste mailbox klikt, gaat het goed. Sluit je en probeer je het weer, dan krijg ik de foutmelding "Kan het bestand <lokatie\bestand.pst> niet openen" (is ong. in engels: "Unable to open <location\file.pst>").
Als ik me op mijn werkplek afmeld en weer aanmeld (netwerk), kan ik er weer 1 keer in!
Mijn gevoel neigt naar de security die op die bewuste server niet jofel is, maar bij contole lijkt alles in orde (zowel rechten op share als ook de NTFS-rechten).
Verder speelt er nog een tijdsfactor mee, want als ik Outlook sluit en deze na een poosje weer start, kan ik weer eenmalig gebruik maken van die 'geavanceerde' button.
Heeft iemand ooit eerder van dit probleem gehoord? Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

ItNewBee

Misschien dat deze site je verder op weg kan helpen.

Groetjes,
Bennie

Scanpst

Helaas, zover was ik allang... Helpt niet. de PST is verder goed, want bij kopieren en/of verplatsen naar een andere lokatie, werkt wel alles!

ItNewBee

Kan je met de exacte foutmelding komen? Of is er niet meer?

Groetjes,
Bennie

Exacte foutmelding

Beste Bennie,

Onderstaand de screencapture van de melding:

Ik kom dan niet meer in de 'geavansceerde' functies terecht. Meer is er niet :(
Ik zou graag willen dat ik hier een engelse versie van had, want dan had ik mogelijk meer kunnen vinden ;)

Voor wat betreft de 'scanpst.exe' nog een kleine toevoeging: Als ik deze gebruikt heb, en ik open Outlook en vervolgens met een directe rechtermuisklik de 'Eigenschappen' oproep, button 'Geavanceerd', werkt het ook weer éénmalig, maar nu zonder tijdslimiet (zie eerste melding van mij).

De www.slipstick.com -site heb ik regelmatig in Google-forum voorbij zien komen, die heb ik ook al doorgeneusd, maar zonder succes.

grt.
ItNewBee

Het plaatje verwijst naar de floppy-drive. Kan je hem uploaden? Zie nu alleen een rood kruisje.

Groetjes,
Bennie

Oefening baart kunst;)

Kijk eens wat rond in deze berichten. Verfijn zonodig de zoekopdracht.

Groetjes,
Bennie

PST Probleem

Probleem heeft zich inmiddels wat verhelderd. Die bewuste server lockt het bestand bij openen. De reden daartoe is onbekend. De andere servers doen dat nl. niet. Nu dus zoeken waar dit aan ligt.
Ik denk erover een nieuw bericht te plaatsen, want het probleem hoort niet meer thuis in deze sectie..
TXN for all advices! ;-)
ItNewBee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan