PSU/Moederbord controleren op werking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reepje bij iemand lenen, zouden best allemaal kunnen zijn overleden.

En met alleen 1 reepje is voldoende, met meer weet je nog niks als er eentje stuk is.

Zal ik ook weer zo snel mogelijk proberen voor elkaar te krijgen. Bedankt! :thumb:

Nou ik heb dus een reepje van iemand geleend en geprobeerd die te laten werken op de moederbord, met weinig resultaat. Krijg nog steeds BIOS Beeps te horen met dezelfde code. Is er dan iets mis met moederbord RAM sloten? (en ja ik weet zeker dat de RAM kaarten er goed in zaten :P)

Ik heb begrepen dat het ook met je PSU te maken kan hebben of CPU. Ding is dat ik niet alle benodigde materiaal ter beschikking heb om alles te blijven testen (Andere PSU, moederbord of processor). Moet ik dan van alles voor een goedkoop mogelijke prijs aanschaffen (wat wel compatible is met deze moederbord) om te achterhalen wat er nou precies gebeurd?

Laatst bewerkt:
Je kunt het ding ook onder je arm nemen en ermee naar een lokale computerwinkel gaan voor onderzoek tegen een vooraf afgesproken bedrag..?
Beetje toko heeft wel de nodige onderdelen in huis...

Na een nieuwe voeding proberen blijft het probleem bestaan... Wat is er dan aan de hand? Toch maar een PCI analyser proberen te vinden dan maar...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan