PSX 2 dvd spellen kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Wie weet of dit kan... mijn zoon heeft een spel die steeds vastloopt... en nu kwam hij met de vraag of ik hem wilde kopieren in de hoop dat de kopie het dan beter doet.
Maar hoe kopieer ik een psx 2 spel dat op een dvd staat??
Ik heb een dvd brander.

Is die playstation wel omgebouwd? Anders zal het zeker niet werken.

laatste keer dat ik dat heb gedaan was met Alcohol120.

Eerst image maken, dan weer terug branden.

Ik gebruikte toen DVD-R, weet niet of dat verschil maakt met DVD+R ???

grtz Guido

De PS2 spellen die ik heb gekopieerd heb ik gewoon met InstantCopy gekopieerd. Volgens mij kan het met elk brandprogramma dat DVD's 1 op 1 kopieert.

Het hoeft niet, maar het niet soepel lopen van een spel kan ook juist worden veroorxzaakt door het feit dat de ps2 is omgebouwd.

Dat was met DVD+R.

Dat is dus wat ik ook zo'n beetje bedoelde in de vorige topic wim. Als je gaat nakijken op internet zul je veel van deze klachten tegenkomen die zijn ontstaan na het ombouwen.
Spellen doen het slecht
Cd lade gaat niet open
Ps2 wil niet aan of uit
Ps2 herkent de spellen niet

en zo zijn er meerdere dingen. Dat zijn toch de dingen waarom ik zeg bouw hem niet om. Koop gewoon je spellen en schaf een dvd speler aan om je gekopieerde films op te bekijken

Maar ze worden meestal niet omgebouwd om gekopieerde films op te kijken, maar om gekopieerde spellen te spelen. Daar is het prijsverschil wat groter.

Hallo

Volgens mij is:

Ofwel de leesoptiek net iets te vuil , en dient zuiver te worden gemaakt....

Of er zijn net iets te veel krassen op de betrokken d.v.d. ....

Dus :

Proberen leesoptiek te reinigen , en eens de betrokken d.v.d. bekijken ..op krassen ...?????

Uiteraard kun je een vervuilde laseroptiek uitsluiten , indien hij alle andere d.v.d.'s korrekt leest....

Peter

Laatst bewerkt:
Bedankt, voor de reacties, ik zal kijken of het lukt met een van bovenstaand opties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan