PSX1 verkopen, hoeduur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Ik was laatst bij iemand die zei dat een maat van hem nog een PSX1 zocht. Nu heb ik deze toevallig staan en doe er helemaal nooit wat mee dus wil hem best kwijt.

De vraag is nu, hoeveel kan ik hier maximaal voor vragen? Hij is niet omgebouwd, heeft 1 controller en 1 spel. (Porsche Challenge) verder zit er nog een gamecracker bij. (Daar kan je gekopieerde spellen mee spelen alleen het werkte niet zoals ik wou :rolleyes:)

Wat kan ik hier voor vragen? Ben erg slecht in prijzen verzinnen voor zulke dingen.. :o

Alvast bedankt :)

Bedankt voor je reactie maar op Marktplaats zie je vaak Playstations met tig spellen... en dat heb ik dus niet.

Geplaatst door BrEeZeR
Bedankt voor je reactie maar op Marktplaats zie je vaak Playstations met tig spellen... en dat heb ik dus niet.

gewoon proberen BrEeZeR en kijken wat een gek er voor wil geven, begin bijv,bij 100 euro?

Ik zeg rond de 50 euro. Nieuw met controller is hij 99 euro. Het spel wat er bij zit zal nieuw niet meer kosten als 20/25.

Minimaal 40 euro. Hij is natuurlijk zo goed als nieuw (je deed er toch niks mee?) dusse ik zou zeggen begin bij 99,- euro en kijk hoeveel hij er voor geeft. Als t' een kameraad of een vriend is zou ik zeggen 60 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan