Pt 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaaktrekhaak1

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2004
hallo allemaal
ik heb Partition magic 7.0 geinstaleerd en nu kan ik Windows XP niet meer opstarten volgens mij heeft het met de boot-sectie te maken
hij zegt dat er een fout is met de system disk
kan iemand mij helpen?
ik heb al geprobeert om in de veilige modus te komen, maar dit lukt niet en heb al geprobeert om Windows op te starten met de cd-rom, maar dit mocht niet baten
Help Mij!

Je hebt alleen PM 7 maar geinstalleerd.
Of heb jij toevallig bootmagix van pm7 geinstalleerd.

ja ik heb alleen PT 7.0 geinstaleerd en heb daarna gepationeerd ( ff vergeten te melden) en nu doet ie niet veel meer

Je kunt wel opstarten vanaf cd of helemaal niet.
Als je wel kunt opstarten vanaf cd dan kun je xp opnieuw installeren.
Ook kun je dan kiezen voor een nieuwe format.
Je kunt c dan b.v. weer opnieuw formatteren en installeren.

Heb je in je bios wel als eerste opstart de cdrom staan?

ik heb nog wat geprobeert maar eindig steeds op hetzelfde:
ik heb in het bios menu 1-st boot device of cd-rom gezet en heb de XP cd-rom erin gedaan....deze lijkt op te starten en zegt ''druk op een toets om de computer op te starten via de cd-rom''
Als ik vervolgens op een toets druk gebeurt er niets, totdat de tekst: ''invalid systen disk'' weer in beeld komt en dan stopt ie met opstarten en doet ie niets meer
ik ben ten einde raad....

ik ben weer een stukje verder...wat bleek ik kon XP niet vanaf de cd-rom opstarten, omdat ik werk met een USB-keyboard, waardoor de computer niet op een toets reageerde na het bios menu
dus heb heb ik een partitie namelijk 1 van 70 en 1 van 10 GB, maar de schijf van 70 wordt gezien als onbekend.
En XP staat dus ook geinstaleerd op die van 10 GB...., hoe krijg ik de schijf van 70 weer als een bruikbaar station? als ik naar ''deze computer'' ga dan geeft ie ook maar 1 schijf weer namelijk die van 10 GB, dus waar is die van 70 gebleven?

dat probleem heb ik ook
ik had windows 98 heb ik de cschijf geformateerd met dos disk toen xp eropgezet maar dat lukte niet kreeg foutmelding dus weer geformateerd met dosdisk en toen weer 98 erop gezet maar staat nu in c met 2gb en ik heb 30gb maar kan ze niet vinden nu dus HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan