Publiceren Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo medeforumlezers,

Ik wil een kopie van de website van mijn vrouw op een schijfje hebben dat is me tot nu nog steeds gelukt. De computer van mijn vrouw is er plotseling mee gestopt (moederbord stuk).Nu heeft ze wel een backup maar deze is nogal gedateerd (3 maanden geleden). Ik heb toen de gegevens van de server weer op haar computer gezet door middel van publiceren en dan synchroniseren. Dat werkt prima maar ik denk dat ik daar een foutje heb gemaakt. Ik ben begonnen met een lege website en toen de gegevens vanaf de server naar de computer van mijn vrouw gepubliceerd.
Als ik nu een kopie wil maken door middel van publiceren op een schijfje geeft het systeeem deze melding: "Kan de map _vti_pvt niet maken.

Ik kan wel gewoon een kopie maken op dit schijfje maar ik heb liever een publicatie.

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Met vriendelijke groet Ton

reactie publiceren

Ik weet niet of ik de vraag wel goed begrijp. De website is gepubliceerd vanuit Frontpage naar een server met Frontpage-extensies.

Groet Ton

Ga naar die server en haal daar je website af.

reactie publiceren

Zoals je in het berichtje kunt lezen heb ik de gegevens al van de webserver gehaald en weer op de computer van mijn vrouw gepubliceerd. Ik weet namelijk niet of mijn hosting altijd een backup van mijn website heeft. In geval van grote calamiteiten (hackers) kan het weleens zo zijn dat mijn hosting niet meer de beschikking heeft over de gegevens en daarom heb ik zelf liever een externe backup in de vorm van een CD. Mijn vraag is: waarom kan ik niet meer publiceren naar een schijfje, wat eerst nog wel kon. Is er misschien iets dat ik het hoofd zie.

Met vriendelijke groet Ton

Als het goed is heb je dus drie locaties waar je een identieke website hebt staan. Dan is het toch gewoon een kwestie van elke keer direct even de gegevens terug van de server te halen en op een cd-tje zetten, direct als je iets veranderd hebt ?
Persoonlijk zou ik gaan voor een back-up van je bestanden op de p.c. zelf, daarin zitten bovendien nog je photoshop bestanden e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan