Publisher 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Een bekende van me heeft een publicatie met daarin 2 pagina's. Het zijn er echter veel meer. De eerste pagina bestaat in feite uit 16 pagina's. Hoe kan dit zijn gekomen en hoe lossen we dit op zodat het juiste aantal pagina's wordt weergegeven.

Vriendelijke groet van Maaike

Het is volkomen onduidelijk waar je het over hebt.
1. Waarmee is die publicatie gemaakt, hoe is deze opgeslagen.
2. Waarmee probeer je deze te openen.
3. voeg deze publicatie eens als bijlage toe.

Groetjes Jan

de publicatie is gemaakt in Publisher 2003, zoals ik bovenaan heb aangegeven. Deze wordt ook gewoon in Publisher 2003 geopend. ALs bijlage toevoegen gaat niet omdat ik em niet heb en ook niet heb gemaakt. Ik heb em alleen kunnen bekijken.

Het gaat erom dat het een publicatie is die ogenschijnlijk maar twee pagina's bevat, maar als je gaat printen, kom je op veel meer. Dat komt omdat die tweede pagina niet een A-4 is maar wel 12 ofzo.

Mijn vraag is: hoe kan dit zijn ontstaan (dat weet ze zelf niet) en wat is er aan te doen?

Is er iemand die me hiermee kan helpen? Misschien in een andere Office versie? Het zou zo mooi zijn als ik die mevrouw behulpzaam kan zijn.

Ik denk dat mevrouw gebruik heeft gemaakt van een pooster sjabloon, als je dit bekijkt in publish is het een of twee pagina's als je het afdrukt is het op meerdere pagina's die je als pooster aan elkaar kunt leggen. Je kunt eens proberen om, als je het publish document geopend hebt, het pagina formaat aan te passen naar a4.

Groet Jan

bedankt Jan. Dat heb ik ook bedacht en daarom heb ik haar aangeraden om de pagina opnieuw in te stellen op A4, dan zou dat toch moeten veranderen.

Groet van Maaike

Nogal verwarrend, dat je met 2 gebruikersnamen (Malicka en MavBaatje) in 1 posting werkt. Waarom doe je dat?

Ja, dat ontdekte ik ook. Zoals je ziet is Malicka veel ouder; die was ik vergeten en op een nieuwe laptop kwam ik er eerst niet meer achter. Toen heb ik een nieuwe gemaakt. Hoe ik er nu toch weer als Mavbaatje sta, daar snap ik eerlijk gezegd ook weinig van. Gisteren ben ik gaan zoeken hoe ik die mavbaatje weg kan krijgen, dus als jij dat weet, dan haal ik die nieuwere weer weg. Sorry voor de ontstane verwarring. Op de één of andere manier was ik automatisch ingelogd als MavBaatje :(

Beste mensen,

Ik weet helaas nog steeds niet hoe ik dit kan oplossen. Is er misschien toch iemand die me kan helpen? Het lijkt niet te werken door opnieuw te kiezen voor het A4 formaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan