Publisher 2007, rare iconen bij invoegen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkeh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2014
Hoi,
Heb nog een publisher 2007 zitten
Ik wil een afb of illu invoegen
invoegen-afb-zoeken
Dan krijg ik in plaats van de afb op de iconen, krijg ik een icon met daarop een solsleutel en tekst WAV erop, als ik erop klik dan wordt er wel een afbeelding ingevoegd maar soms ook tekst.
Hoe krijg ik de desbetreffende afb te zien op de icon of wat is er loose.

Alvast bedankt

hoi hoi jefkeh

Ik gebruik ook dezelfde nog steeds zoals jij M.O.-Publisher :thumb: perfect draait nog steeds ..
:( Jij vertelde niets over welke sjabloon gaat hier ? en waar je een plaatje niet toevoegen kan ??
Ik ben nu veel sjablonen uitgetest en overal lukt me plaatje/foto toevoegen ...... kijk voorbeeld plaatjes onder ..!

MOP-2007 Sjablonen !.jpg Sjablon.jpg Microsoft Office Publischer 2007 !.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik kan wel een afb of illu invoegen.
Knipsel.PNG
Naar als ik ga zoeken achter een afb of illu dan krijgt ge een venster waar uw foto's of illu staan, daar zie ik niet de foto staan naar een hoop kaders met een muzieksleutel op ipv foto's.

GROETJES

Dus afbeelding kan je wel toevoegen ? ( welk sjabloon is dat ? ) maar wat bedoel je dan met jouw ''Hoe krijg ik de desbetreffende afb te zien op de icon of wat is er loose.''
:( ??

Publisher 1.jpg Publisher 2.jpg

P.S. Alles toevoegen ( illustraties of afbeeldingen ) doe maar niet via deze jouw zoeken, maar via daar invoegen boven in balk-menu kan je dat zien ( zie ook plaatje boven ! ) ..

Publisher 3.jpg <<== En afbeelding of illustratie zo ook je toevoegen kan !

Als je op illustraties klikt dan kom je terecht in/bij Publisher standaard illustraties, maar als je op afbeelding uit bestand klikt dan kan je ook eigen bestanden/ of afbeeldingen of wat dan ook toevoegen ...

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ben er een tijdje tussenuit geweest.
Als ik ga zoeken krijg ik het volgende te zien(zie afb)
en dat bedoel ik met rare iconen.

pubjef.JPG

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan