• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Publisher installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fedorn

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
De laatste weken krijg ik steeds een melding als ik Excel opstart. Windows installer verschijnt en vraagt om Publisher 2002-schijf. Het programma Publisher gebruik ik nooit. Ik gebruik de legale versie van office 2002.
Iemand een idee wat dit te betekenen heeft?

Geplaatst door fedorn
Iemand een idee wat dit te betekenen heeft?
Nee, maar ik zou gewoon eens kijken wat er gebeurt als je de Office 2002 cd-rom in de drive stopt en op OK klikt.
Waarschijnlijk ontbreekt er aan Excel een onderdeel dat ook door Publisher wordt gebruikt en wordt dat dan geïnstalleerd.

Guus.

De CD erin stoppen kan ik wel doen. Maar de vraag blijft dan nog open. Dit kan niet normaal zijn, ik heb weleens gelezen dat dit vaker voorkomt. De meeste stoppen dan een CD erin maar weten niet wat er dan gebeurt.
BTW mooie foto 's van Scotland

Dank voor je compliment.
Kun je iets meer info geven over die melding.
Zou handig zijn als je een screenshot in een bijlage kunt meesturen.

Guus.

Ik heb het nu ook al als ik de helpfunctie van PowerPoint opent.
CD erin gedaan en krijg nu een foutmelding.
Zie bijlage

Bijlagen

Geen idee wat hier fout gaat en wat Excel en Powerpoint met Publisher willen.:(
Ik had vorig jaar ook een raar probleem met Office dat in meerder Office-onderdelen optrad.
Na een heleboel gepruts en gedoe wat niet hielp, heb ik Office verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het probleem was opgelost.
Misschien weet een andere Helpmijer nog een oplossing, maar anders kun je een herinstallatie overwegen.

Guus.

Herinstallatie is de eenvoudigste weg, ik wil eigenlijk weten wat hier aan de hand is. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan