Ik heb al 2 jaar een website, welke gemaakt is in Publisher. Nu kan ik het bestand plotseling niet meer openen. Bij het aanklikken van het bestand wordt publisher geopend en staat er: Kan bestand niet openen. Ik kan dan alleen nog op ok klikken, waarna Publisher afsluit. Wat ik geprobeerd heb:
Ik dacht dat het bestand beschadigt was, en dus heb ik 2 verschillende oude back-up bestanden geprobeerd te openen: werkt ook niet.
Daarna heb ik een nieuw bestand gemaakt en opgeslagen: deze opent hij wel.
Mogelijk is dit probleem ontstaan na de laatste keer opslaan in de FTP-sever map. Ik heb de AVG 8.0 virusscanner eroverheen laten gaan, maar deze vond niets.
Wie kan mij helpen? Het bestand, 2 jaar aangewerkt - 120 mb, is van grote waarde.
Bij voorbaat dank!
Ik dacht dat het bestand beschadigt was, en dus heb ik 2 verschillende oude back-up bestanden geprobeerd te openen: werkt ook niet.
Daarna heb ik een nieuw bestand gemaakt en opgeslagen: deze opent hij wel.
Mogelijk is dit probleem ontstaan na de laatste keer opslaan in de FTP-sever map. Ik heb de AVG 8.0 virusscanner eroverheen laten gaan, maar deze vond niets.
Wie kan mij helpen? Het bestand, 2 jaar aangewerkt - 120 mb, is van grote waarde.
Bij voorbaat dank!