Publisher Urgent

Status
Niet open voor verdere reacties.

BettyM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
3
Sinds ik nieuwe drivers voor mijn printer heb geinstalleerd kan ik opeens alle oude publisher bestanden niet meer openen. Dit is een complete ramp aangezien hier mijn handleidingen voor workshops instaan die ik aan de cursisten moet uitdelen. Wie kan mij helpen.
 
Welkom op de Helpmij !

Ik vind het verschijnsel best wel interessant / bijzonder.

Ik vraag mij namelijk af wat de printerdrivers voor (directe) relatie hebben met een te openen bestand, i.c. HET openen van een bestand.......?

Ik krijg wel beelden bij de situatie dat een willekeurig Office bestand qua marges of zo, er na een driverupdate "niet meer uitziet", maar dat het niet te openen is..........?

Wat voor een foutmelding komt daarbij in beeld ?
 
en heb je echt geen tijd om te wachten op een deugdelijke oplossing met behoud van je huidige printerdrivers, dan kun je overwegen om simpelweg de huidige (nieuwe) drivers te verwijderen door de printer van je systeem te "verwijderen" en daarna de originele / oude drivers te herinstalleren.
 
Misschien is het mijn foute conclusie maar dit is nl het enige wat er gebeurd is tussen het wel en niet kunnen openen van de bestanden!
Op het moment dat ik een oud publisher bestand wil openen geeft hij een fout code en gooit Publisher eruit. Ik kan wel gewoon een nieuwe publicatie maken en afdrukken en krijg nu wat.......ik denk ik probeer nu nadat ik een hele nieuwe publicatie heb gemaakt en afgedrukt toch weer eens een oude te openen et voila.........raar programma dat publsher:confused:
 
waarmee je bedoelt (voila -> daar is 'ie) dat het probleem is opgelost ?
 
nadat ik er 3 uur mee bezig ben geweest en alles al had geprobeerd.........is het nu opgelost ...net toen ik dus dacht ik ga het internet op om hulp te zoeken...zal je aaaaaltijd zien...senks voor het meedenken!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan