Publisher van Office 2000 onder Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calculus

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Brandende vraag in de hoop die iemand het antwoord weet:

Ik sta op het punt een nieuwe dikke pc te kopen met Vista.
Nu moet ik één ding absoluut zeker weten voordat ik de betaalkaart trek en de boel ga optuigen.
Loopt de oude Office 2000 en met name de toepassing Publisher vlekkeloos onder Vista?
Dit in verband met een website die ik met deze Publisher onder XP heb gemaakt en waarin in honderden manuren werk heb geïnvesteerd.

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

Leuker kunnen ze het niet maken, wel gemakkelijker: Klik
(Het antwoord luidt dus volmondig 101% zeker: "Ja".)

Laatst bewerkt:
(Het antwoord luidt dus volmondig 101% zeker: "Ja".)

Fijn, bedankt voor je snelle antwoord, Pasja. En voor de '101% garantie' die je geeft mbt het downward compatible zijn.:thumb:
Edoch... voor alle zekerheid ga ik toch eerst naar een vriendje met Vista alswaar ik Publisher installeer en mijn enorme pub file van a tot z laat compileren .
Dan krijg ik 102 procent zekerheid... :)

Je hebt toch neem ik aan wel gezien wie de maker van de site is?
Je hebt onderaan de pagina gelezen welke Officeversies gegarandeerd worden?

Opgelost

Mijn probleem heeft zich eigenlijk vanzelf opgelost:
Ik heb me een nieuwe pc laten aanmeten, opgebouwd uit onderdelen naar eigen keuze.
Daarop komt voorlopig Windows XP te staan, later komt daar OpenSUSE Linux 11.1 bij. Vista heb ik nooit zien zitten.
Onder XP kan ik de kritische toepassing draaien waarover ik voor wat betreft Vista toch mijn twijfels bleef houden.
Ik dank de forumleden die mij met deskundige raad terzijde wilden staan.

email versturen in publisher

Beste Calculus,
fijn dat jouw probleem is opgelost. Je lijkt me een Publisher-kenner? Misschien kan je mij helpen met mijn enigszins banale maar wel erg essentiele probleem.
Ik heb een nieuwsbrief gemaakt en wil 'm graag versturen. Alle stappen gaan goed, adressen toevoegen enzo. Maar vervolgens is er nergens een 'send'-button te vinden.
Is dit een bug ofzo? Heb ik iets niet geinstalleerd?
Veel dank, rb516

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan