Publisher XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het via een student kan regelen gaat het je OFFICIEEL/LEGAAL 25 euries kosten.
Tenminste, ik zou het tegen dit tarief kunnen krijgen bij een of andere studenten site (ff site niet bij de hand)

Anders....ehhh, ik heb het nog nooit los gezien, maar ik schat rond de 300 euro.

Zulke grote verschillen :eek:??

Ik zoek nog op de M$ site, zie ik $-prijzen staan... Niet voor Europa dus.

Denk je dat scholen korting krijgen (als ze er eentje bestellen)?

Geplaatst door XP_PC
Zulke grote verschillen :eek:??

Ik zoek nog op de M$ site, zie ik $-prijzen staan... Niet voor Europa dus.

Denk je dat scholen korting krijgen (als ze er eentje bestellen)?
Scholen wel indd, alleen jij mag niet op jouw computer via de licentie van school, dus heb je er niks aan ;)

Owh, en dat hele MacroMediapakket ook niet dus:D.
Nee, school kan 2 type's bestellen. 1 voor school, 1 voor leerlingen via school.

Maar ik vraag me dus af of ze met 1 ding korting krijgen, zal ik eens vragen.

Maar €300,- anders? Ik geloof dat mijn Office XP upgrade (prof. pakket) zoiets was :confused:.

De oplage van PUb is lager, derhalve is het programma zélf zeker wel uitgebreid. Vandaar de totstandkoming van deze prijs.
Missch bol.com ?

Publisher 2002 NL
3-4 werkdagen
PC | CD-ROM | Microsoft
bol.com prijs: € 180,00

Publisher 2002 Upgrade Ms
(Engelse Import)
5-10 werkdagen
PC | CD-ROM | Microsoft
bol.com prijs: € 105,00

Aardig prijzig. Ik ga het eerst via school proberen en anders deze maar nemen.

Bedankt voor de hulp!!

SLIM

Als je via school software wilt kopen, dan kan dat via SLIM (www.slim.nl). Je school moet dan wel een overeenkomst hebben met SLIM. De prijzen liggen daar veel lager.

Als je op de site gaat kijken, kijk dan wel in de goede rubriek: dus software voor thuisgebruik. Niet alle licenties zijn namelijk geschikt voor thuisgebruik.

Ik gebruik SLIMme software al jaren en ben er erg content mee. Heel goedkoop een hele Office XP UK-pc en nog legaal ook ;)

Ja, dat hebben we. We hebben stapels met Slimme roms op school liggen:D.

In ga eens informeren, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan