publisher

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Hallo,

ik ben net begonnen met het maken van mijn eerste website met Publisher. Ik wil dit in de eerste instantie gebruiken omdat het me wel gemakkelijk toelijkt. De eerste pagina's heb ik zo'n beetje klaar.
Later wil ik me gaan verdiepen in ander programma's om website's te maken, maar dat komt wel na de zomer.

Ik loop nu tegen iets aan met het ontwerpen.
Kan ik met Publisher in één keer bijvoorbeeld het logo veranderen die ik op alle pagina's heb staan? Ik heb pagina's toegevoegd m.b.v. "pagina toevoegen" en m.b.v. "dubbele pagina toevoegen".
Ik kom ook wel basispagina tegen, maar daar kom ik nog niet uit wat daar precies het belang van is, had ik wel basis pagina moeten gebruiken misschien?
Ik kom hier even niet meer uit, kan iemand mij vertellen hoe ik het gemakkelijkste het logo kan veranderen op alle pagina's (het liefst dus door 1 maal het logo te veranderen)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Lydia

Lydia,

De basispagina is inderdaad bedoeld voor de vaste elementen, die je op iedere pagina wilt hebben. Dus je logo zet je op de basispagina. Kijk als voorbeeld maar eens op www.acupunctuur-zeist.nl. Daar staan de logo's, maar ook de navigatie op de basispagina.

Groet,

duidelijk

Bedankt voor de reactie.
ben nu een weekje aan het stoeien, en het is me ondertussen gelukt er achter te komen hoe het met de basispagina werkt.
De site begint al aardig vorm te krijgen.
Mijn volgende uitdaging is om een foto of het logo doorschijnend door de gekleurde achtergrond te laten zien (ik zag dat de site van de acupunctuur ook zoiets had, . Het lukt met wel om gewoon een foto ofzo in te voegen (al dan niet in watermerk) maar het geeft mij niet het gewenste resultaat.
Dus dat wordt later nog even stoeien met wat beeldbewerkingsprogramma's. Maar mocht het gelukt zijn dan is het nu een eitje om het op alle pagina's te veranderen

Lydia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan