puk-code ken je die omzeilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

markversteeg1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Hoi, ik heb mn code van tel gewijzigd, wou vanmorgen met mn slaperige kop de telefoon aanzetten. ;) Maar toetste 3x een fout pin-code, nu moet ik mn puk-code invoeren maar die is foetsie. :confused: weten jullie misshien iets hoe ik dit kan omzeilen, met een progje of zo. :thumb:

2 dingen.

1) Allemaaal heel toevallig.

2) Dit kun je vergeten. Gewoon terug brengen naar de winkel.

3) Je hebt ook een 'Hack-cable'ofzoiets. Maar ik weet niet waar je die kan kopen.

neem concact op met je provider ,die kan je wel helpen met een nieuwe pukcode...

Ik denk dat een telefoontje naar je provider inderdaad het beste is, maar vaak willen ze hem niet geven. (En terecht in principe.. denk eens aan diefstal oid).

Zoek eens op Google, heeft mij in een soortgelijk geval ook geholpen :)

Zou wel mooi zijn als er een progje voor was... Ik ben mijn puk2 code kwijt en nu kan ik nie instellen hoeveel centjes een telefoon gesprek kost. Niet dat ik dat erg vind maar mijn pa en ma wel nu moeten ze wachten pop de telefoon rekening :)

Geplaatst door Dolfhin
Zou wel mooi zijn als er een progje voor was... Ik ben mijn puk2 code kwijt en nu kan ik nie instellen hoeveel centjes een telefoon gesprek kost. Niet dat ik dat erg vind maar mijn pa en ma wel nu moeten ze wachten pop de telefoon rekening :)

Een puk2 code? Heb je die ooit gehad? Ik heb er nooit 1 gekregen..

Ik zou het btw ook wel handig vinden om m'n puk code terug te krijgen want deze simkaart heb ik van iemand gekregen die de pin + puk niet meer weet.. (gelukkig stond pin beveiliging uit)

Om je PUK code terug te krijgen (of een nieuwe!) kun je gewoon de eerste de beste telefoonwinkel binnenstappen. Zij hebben de contacten met de telefoonaanbieders en krijgen deze code gewoon als ze er naar vragen. Heb het zelfde pasgeleden ook gehad.

Nog even over de PUK2 code, dit systeem werkt in Nederland niet en heeft dus ook weinig zin om deze op te vragen of te omzeilen (op wat voor manier ook).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan