puk en pin

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor kooijman

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
ik heb een sony ericsson T630 gekregen maar als ik hem nu aan zet geeft hij aan pin geblokkeerd en puk invoeren maar die heb ik geen van beide is daar nog iets aan te doen misschien simlock vrij laten maken en kan ik er dan een andere simkaart in zetten wie heeft hier antwoord op groeten cor

Een puk code krijg je van jou telefoon aanbieder.
Dit moet je wel zelf opvragen.
Dus jou simkaart is nu geblokt.
Doe er maar eens een ander kaartje in en dan moet de telefoon het wel doen.
Als er in de telefoon een pincode zit dan moet je het even terug zetten naar de fabrieksinstelling. Hoe je dit moet doen staat in je boekje.

Ik denk dat je een probleem hebt. Als je drie keer een verkeerde pin hebt ingevoerd, kan je die alleen nog unlocken door de puk code in te voeren. En anders een andere sim kaart erin stoppen.

WAt voor toestel is het? Ik denk een t-mobile T630. ALs het een t-mobile simkaart is dan moet je de pin en pukcode hebben gekregen bij aanschaf van je telefoon. Zat in het pakketje van T-mobile. Als je dat niet hebt zou je gewoon een ander kaartje indoen eventueel van zelfde provider. Natuurlijk kan je ook bellen met de klantenservice en kijken of ze jou een pukcode kunnen verschaffen maar in principe is het met t-mobile dan dat je een nieuwe simkaart moet aanvragen. Andere providers zou je moeten bellen met de klantenservice of het is direct meegegeven. Het ligt aan simkaart in ieder geval. Unlocken kan denk ik wel en daarna andere simkaart moet geen probleem zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan