pull down menu in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

me hartje music

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Goedeavond.

Ik heb vandaag de hele dag zitten ploeteren met een vriend helaas zonder resultaat

Ik heb een programma gevonden genaamd 'Sothink DHTML menu 9' daar heb ik een menu gemaakt maar hoe krijg je dat menu geplakt in Frontpage.

of hoe maak je in frontpagen een pull down menu

Ik kijk erg uit naar de antwoorden op de twee vragen

Heel veel liefs,

me

Laatst bewerkt:
ik heb geen verstand van 'Sothink DHTML menu 9' , maar je kint ook een kant en klaar javascriptje van internet halen, en in de html van frontpage plakken.

frontpage zelf heeft geen menu generator ingebouwd

Laatst bewerkt:
Kun u mij de link ggeven van de site van de java script die ik nodig heb alvast heel erg bedankt

hahaha oke

heb je meschien msn dan kan ik je mijn pagina's sturen en kan je me beter helpen

je hoeft mij ook geen u te noemen ben 18

Dat is balen ook geen mail adres ?

want ik kom er echt niet uit.

of anders kan je me geen word document sturen met stap voor stap uitgelegd hoe ik het moet doen.

Ik zal het even stapgewijs uitleggen:

1. Er staat op de site van de link ergens menu.
2. Als je daarop hebt geklikt, krijg je een hele waslijst met links. (menu1, menu2, menu3, etc.)
3. als je op een van de menu's klikt, krijg je een voorbeeld van het menu.
4. onderaan die pagina staat de broncode van het menu.
5. er staat zoiets als: "plak onderstaande in de <head> van de site."
6. kopieer onderstaade, en open frontpage.
7. open een pagina, en klik onderaan van frontpage op HTML.
8. je ziet een hele rij code. zoek de tekst <head> op.
9. plak de gekopieerde tekst onder de tekst <head>.
10. ga weer terug naar de site. er staat ook "plak onderstaande in de <body> van je site."
11. doe nu precies hetzelfde, maar zet het dan onder <body>.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik hoor wel.

Succes!