pull down menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron1234

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Hoe maak je een pull down menu?

Ik kwam namelijk een optie tegen in DW CS3 om dat kant en klaar erin te zetten toen ik het niet nodig had. Nu weet ik niet meer waar. Staat ook niet onder die naam in de help index. :rolleyes:

Beste Ron1234;)

In de CS3 staat het bij gedragingen (behaviors)

Groetjes Danny :thumb:

Dank je wel. In de behaviors staat wel show pop up menu maar dat staat 'uit' (heel lichtgrijze letters). Pop up message staat in zwarte lettere, maar heppik niks aan.

Bij voorbaat dank,
Ron

Laatst bewerkt:
Beste Ron1234 ;)

Ge moet eerst een rollover plaatsen en dan kan je pas een show pop up menu plaatsen.

Groetjes Danny. :thumb:

De pop up menu blijft uit. Het is een keer wel tevoorschijngekomen. Ik heb toen:
1 muis over tekst gehaald en # geplaatst bij page properties: link
2 op ea manier werd pop up menu zwart en werkte ook prompt.

Wat ik anders deed is mij nog steeds niet bekend en het werkt nu ook niet meer:evil:

Beste Ron1234 ;)

Zie bijgevoegd bestandje.
Open deze dan en voeg de 4 bestandjes in een map genoemd sho pop-up.
Open en klik op show pop-up.html.

Bijlagen

Beste Danny,

Heel erg bedankt voor je moeite:thumb:. Aan de hand van je voorbeeld lukt het me nu het script in Fireworks te maken en te plakken. Maar dat is een rare omweg. In DW zie ik het nog ff niet hoe die js, bijv., te genereen enzo

Groeten
Ron

Laatst bewerkt:
Beste Ron1234 ;)

Die JS is een bestandje dat zelf aangemaakt wordt door Draemwaever, je hoeft je hier niets van aan te trekken.

wellicht ten overvloede: in oudere versies dan CS3 moet je het popupmenu aan een link hangen; die moet je dus eerst maken! bij voorbeeld een woord daaraan maak je de (voorlopige) link b.v. javascript :; dan worden de grijze opties bruikbaar

#

wellicht ten overvloede: in oudere versies dan CS3 moet je het popupmenu aan een link hangen; die moet je dus eerst maken! bij voorbeeld een woord daaraan maak je de (voorlopige) link b.v. javascript :; dan worden de grijze opties bruikbaar

Dat dacht ik dus ook, helaas werkt het niet zo bij mij op ea manier. Nav je reply probeerder ik het in een eerdere versie dan cs3 en daar werkt het wel idd!:((

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan