Hallo,
Ik heb in Excel 2013 een tabel op blad 1 staan met 7 productnamen onder elkaar. Achter elk product staan een aantal gegevens die ingevoerd moeten worden en aan het eind van elke regel wordt dan de totaalprijs inclusief btw weergegeven. Nu heb ik op blad 2 deze producten in een pulldown-lijst staan. Nu wil ik graag dat wanneer ik een product uit dit pulldown-lijstje selecteer de bijbehorende gegevens/formules (van enkel dat product) die op blad 1 staan "actief" worden op blad 2. Zodat ik dus op blad 2 een product kan selecteren en alleen die bijbehorende gegevens in kan voeren zonder de hele tabel van blad 1 te zien.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe??
B.v.d.
Ik heb in Excel 2013 een tabel op blad 1 staan met 7 productnamen onder elkaar. Achter elk product staan een aantal gegevens die ingevoerd moeten worden en aan het eind van elke regel wordt dan de totaalprijs inclusief btw weergegeven. Nu heb ik op blad 2 deze producten in een pulldown-lijst staan. Nu wil ik graag dat wanneer ik een product uit dit pulldown-lijstje selecteer de bijbehorende gegevens/formules (van enkel dat product) die op blad 1 staan "actief" worden op blad 2. Zodat ik dus op blad 2 een product kan selecteren en alleen die bijbehorende gegevens in kan voeren zonder de hele tabel van blad 1 te zien.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe??
B.v.d.