Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de pulsjes die je haald met project dolfinGeplaatst door falconetti
Sorry, misschien een 'blonde' vraag: wat bedoel je met : pulsjes ?
jha maar ik wil een hoge topscore hebben want de hoogste houd hij telkens bij en die wil ik behoude heb er al vele hoge perongeluk weg gedaan met formateren en vergeten weg te zetten ofzo want dat werkt ook niet echtGeplaatst door mumzel
lefty? wat is er tegen ze die pulsjes vóór formattering toe te sturen?????? Dan komen ze op jouw naamen dan hoef je niet moeilijk te doen
![]()
als je nou gewoon pulst vóór het formatteren? dan komen ze er mooi bij, kun je dan formatteren en weer gewoon doorgaan :thumb:Geplaatst door lefty999
jha maar ik wil een hoge topscore hebben want de hoogste houd hij telkens bij en die wil ik behoude heb er al vele hoge perongeluk weg gedaan met formateren en vergeten weg te zetten ofzo want dat werkt ook niet echt
NEEEEEEEEEGeplaatst door aaajeetee
als je nou gewoon pulst vóór het formatteren? dan komen ze er mooi bij, kun je dan formatteren en weer gewoon doorgaan :thumb:![]()
Je kan wel pulsjes van een andere pc naar een andere pc overzetten maar voor te formateren niet dat kan ook niet hoorGeplaatst door sigma
IK snap het wel, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Ik heb het bestand nog niet gevonden waarin de pulsjes bewaart worden, want anders had ik al een keer voor de lol 100 miljoen ineens gepulst of zo.
Dus gewoon weer op nul beginnen en sparen en alleen pulsen bij afsluiten.![]()
![]()
nee als jij in dat brabbelende half belgisch half nederlands door blijft kletsen....Geplaatst door lefty999
NEEEEEEEEE
Die pulsjes wil ik overnemen en NIET PULSEN sjezes snappen jullie dat niet
Waarom doen jullie moeilijk ik vraag toch hoe ik dat doe niet dat ik ze moet pulsen :sGeplaatst door mumzel
ik snap er geen hout van.... wáárom zou je dat willen....... kijk of je bent zó dol op je pulsjes dat je er niet van kan scheiden en dan houd je ze..... en kan dan dús niet formatteren.....of je hebt iets voor dat ik niet kan volgen... maar ik wil het wel graag volgen...![]()
ja dat zal best maar ik snap gewoon niet waarom je zo moeilijk wil doen...Geplaatst door lefty999
Waarom doen jullie moeilijk ik vraag toch hoe ik dat doe niet dat ik ze moet pulsen :s
en het zal moeten gaan dat weet ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.