pulse behouden na formatatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
hey beste mensen

ik zou graag mijn pulsjes willen behouden maar ik zou mijn pc willen formateren heo doe ik dat? heb de pulsjes al eens op een andere harde schijf gezet en daarna geformateerd maar dat was tevergeefs :(

greetz... lefty999

lefty? wat is er tegen ze die pulsjes vóór formattering toe te sturen?????? Dan komen ze op jouw naam:) en dan hoef je niet moeilijk te doen :)

Geplaatst door mumzel
lefty? wat is er tegen ze die pulsjes vóór formattering toe te sturen?????? Dan komen ze op jouw naam:) en dan hoef je niet moeilijk te doen :)
jha maar ik wil een hoge topscore hebben want de hoogste houd hij telkens bij en die wil ik behoude heb er al vele hoge perongeluk weg gedaan met formateren en vergeten weg te zetten ofzo want dat werkt ook niet echt

Geplaatst door lefty999

jha maar ik wil een hoge topscore hebben want de hoogste houd hij telkens bij en die wil ik behoude heb er al vele hoge perongeluk weg gedaan met formateren en vergeten weg te zetten ofzo want dat werkt ook niet echt
als je nou gewoon pulst vóór het formatteren? dan komen ze er mooi bij, kun je dan formatteren en weer gewoon doorgaan :thumb: :)

Geplaatst door aaajeetee

als je nou gewoon pulst vóór het formatteren? dan komen ze er mooi bij, kun je dan formatteren en weer gewoon doorgaan :thumb: :)
NEEEEEEEEE
Die pulsjes wil ik overnemen en NIET PULSEN sjezes snappen jullie dat niet

IK snap het wel, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Ik heb het bestand nog niet gevonden waarin de pulsjes bewaart worden, want anders had ik al een keer voor de lol 100 miljoen ineens gepulst of zo.
Dus gewoon weer op nul beginnen en sparen en alleen pulsen bij afsluiten. :) ;)

Geplaatst door sigma
IK snap het wel, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Ik heb het bestand nog niet gevonden waarin de pulsjes bewaart worden, want anders had ik al een keer voor de lol 100 miljoen ineens gepulst of zo.
Dus gewoon weer op nul beginnen en sparen en alleen pulsen bij afsluiten. :) ;)
Je kan wel pulsjes van een andere pc naar een andere pc overzetten maar voor te formateren niet dat kan ook niet hoor

Geplaatst door lefty999
NEEEEEEEEE
Die pulsjes wil ik overnemen en NIET PULSEN sjezes snappen jullie dat niet
nee als jij in dat brabbelende half belgisch half nederlands door blijft kletsen.... :rolleyes:

ik snap er geen hout van.... wáárom zou je dat willen....... kijk of je bent zó dol op je pulsjes dat je er niet van kan scheiden en dan houd je ze..... en kan dan dús niet formatteren.....of je hebt iets voor dat ik niet kan volgen... maar ik wil het wel graag volgen... :confused:

Geplaatst door mumzel
ik snap er geen hout van.... wáárom zou je dat willen....... kijk of je bent zó dol op je pulsjes dat je er niet van kan scheiden en dan houd je ze..... en kan dan dús niet formatteren.....of je hebt iets voor dat ik niet kan volgen... maar ik wil het wel graag volgen... :confused:
Waarom doen jullie moeilijk ik vraag toch hoe ik dat doe niet dat ik ze moet pulsen :s
en het zal moeten gaan dat weet ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Lefty,

Waarschijnlijk begrijpen deze mensen werkelijk niet waarover je het hebt, omdat je taalgebruik en zinsconstructie weinig correct zijn.
Je raggelt maar door zonder kop of staart.
Daarbij ben je niet heel vriendelijk in je reactie. Hetgeen mogelijk enige ergernis oproept.

Met vriendelijke groeten

Sigma

Geplaatst door lefty999

Waarom doen jullie moeilijk ik vraag toch hoe ik dat doe niet dat ik ze moet pulsen :s
en het zal moeten gaan dat weet ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja dat zal best maar ik snap gewoon niet waarom je zo moeilijk wil doen...
puls nou gewoon vóór de format, dan heb je nergens geen last van :)
alst nog niet goed is hou ik me wel stil :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan