punkbuster bij wolfenstein et

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmy92

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Heey,

Ik speel nu al een tijdje w: ET, maar mijn punkbuster doet het niet :S

Ik heb de nieuwste versie gedownload, alleen zodra ik het probeer in te schakelen crasht mij w: ET :S:S

Nou heb ik het er gister heelmaal af gegooid, en eerst pb geinstallerd, daarna weer wolfenstien er op gezet... nu doet hij het wel als ik aleen de oude versie (zonder de patches) er op zet, maar zodra ik de patches installeer, crasht het weer :S:S

iemand enig idee hoe ik dit kna oplossen?

thomas

blokkeerd je firewall PB
en heb je vista?

Voor zover ik weet blokkeerd mijn firewall pb niet, ik kan dat even controleren...

Ik grbuik geen Vista, gewoon nog XP (er meot heel wat gebeuren vorsat ik aan vista ga ;))

Mijn windows firewall blokkeerd het niet, ik heb hem er bij gezet dat hij hte toe moet staan...

het kan nu alleen nog de firewall zijn van mijn virus scanner.... daar staat ie niet tussen de lijst wat toegstaan wordt...... betkend dat automtisch dat het geblokkeerd wordt?

Laatst bewerkt:
pb kan nu nergens meer doo rgeblokkeerd worden, maar nog steeds kijg ik deze foutmelding:

foutgx3.jpg

Wat kan hier aangedaan worden??

ps ik krigj deze foutdus alleen als ik de patches er ook op heb staan, als ik zonder patches speel, is er niks aan de hand...

Hier ook al niemadn die het weet? :(

Heb het ook op een ander forum gevraagd, maar daar wteen ze het ook niet :S

volgensmij is komt dat niet door PB maar door het spel zelf , voldoet je pc wel aan de eisen ???
en heb je al geprobeert hem opnieuw te installeren ?

volgensmij is komt dat niet door PB maar door het spel zelf , voldoet je pc wel aan de eisen ???
en heb je al geprobeert hem opnieuw te installeren ?

Heb het spel al 3x opnieuw geinstalleerd, nu heb ik alleen de oude versie er op staan (zonder patches), dan kan ik wel gewoon spelen met PB....

Voor zover ik weet wel, het is een PC die iets van een jaar oud is dus het lijkt mij dat het goed is (ik kan er ook veel nieuwere spellen op spelen)...

als je dat krijgt doe eens fout opsporen,
dit heb ik ook met red alert 2 gehad
naar formateren van pc deed hiij het wel..

als je dat krijgt doe eens fout opsporen,
dit heb ik ook met red alert 2 gehad
naar formateren van pc deed hiij het wel..

Zal ik straks meteen proberen, zit nu op me laptop (daar staat w et ook op, maar als ik hier ga formateren, ben ik UREN bezig :P (die laptop is nog op kolen gestookt :P)

ik hoop dat het werkt :)

Als ik debug krijg ik deze melding steeds (blijft door gaan, ook al ram ik op cintinue):

Maaar wat dat betekend weet ik niet....

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    14 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan