punt moet komma worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Hoi,
Aangezien ik veel met valuta's werk op mijn numerieke gedeelte van het toetsenbord zou ik graag willen als ik op dat gedeelte de punt intoets deze word uitgevoerd als een komma... weet iemand hoe dat moet.....

In sommige financiële programma's is dit in te stellen, niet in Windows zelf. Met welk programma werk je?

en hoe je toetsenbord ingesteld staat. Bij een Belgisch bord kan je dit kiezen.

Hoi ik werk gewoon in excell......en ik woon wel in Belgie maar ....een belgisch toetsenbord lijkt me niet......(geintje) Wat bedoel je met een belgisch toetsenbord...

Hoi ik werk gewoon in excell......en ik woon wel in Belgie maar ....een belgisch toetsenbord lijkt me niet......(geintje) Wat bedoel je met een belgisch toetsenbord...

Kijk maar even bij configuratiescherm,landinstelling,taalinstelling. Je zal dan waarschijnlijk "Belgisch punt" zien staan. Daar kan je "Belgisch komma" toevoegen. De punt wordt dan een komma.

Nu weer hetvolgende....de punt word dan idd een komma maar bijvoorbeerld de A word een Q... dus dat is ook niet helemaal ideaal... Kan ik niet gewoon ergens een instelling in de pc veranderen dat alleen de punt op het numerieke gedeelte een komma word.... Thanks

Dan heb je de instellingen nog niet juist staan. Configuratiescherm, land-taalinstellingen. die moet Nederlands(België) staan, en keybord Belgisch(komma)

screenhunter004sd3.gif

Verander zo naar Belgisch(komma)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan