punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik kan geen punt meer typen op mijn nummeriek bord.(heb het ooit nog eens voor gehad, en weet de oplossing niet meer)

Wat gebeurt er als je de toets indrukt? Niets of komt er een ander teken?

Meest voor de hand liggend is de NumLock toets. Druk die eens één keer in en probeer het dan nog eens.

(Minder waarschijnlijk : houd de CTRL ingedrukt en druk nu ook op de Shift. Laat weer los. Kun je nu wel weer een 'punt' typen?)

ps. ;) als de NumLock de oplossing was, blijf dan van de CTRL en de Shift af, want als je die gebruikt ga je ook 'rare' dingen ervaringen met tekens.

Laatst bewerkt:
geen van beiden methoden helpt,moet iets te maken hebben met het aan raken op scherm/muis of dergelijks lijkt mij!

Als je de NumLock indrukt, dan schakel je het zetten van een punt uit of aan, da's iig een zekerheidje.

Ligt aan win 10 denk ik.
Heb het kunnen op lossen,ki ben naar conf. scherm gegaan,toegangkelijkheid,de muis in het gebruik eenvoudiger maken,daar stond het eerste aangevinkt
dit weggehaald en mijn punt kan ik terug typen.

Wat bedoelt u daarmee,bedoelt u dat ik een leugenaar ben,ge moogt altijd eens komen kijken als ge wil!!

Integendeel, knap gevonden van jezelf, daarom schreef ik ook "ze" en daarmee bedoelde ik Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan