puntjes bij spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

caseda

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe video kaart gekocht namelijk
nvidea geforce6600
maar sinsdien heb ik bij spelletjes allemaal witte puntjes bij iets donkere beelden :(
ik heb hier van alles al geprobeert zoals driver updates maar niks helpt kan iemand hier mij helpen?
alvast bedankt :thumb:

Hallo caseda.
Zijn de drivers correct geïnstalleerd?
Dus de oude verwijderd en de nieuwe correct geïnstalleerd?
Ziet je apparaatbeheer er fris uit zonder fouten?

jah heb eerst de oude driver er uit gegooit toen de nieuwe, heb ook ff de aparaat beheer door gekeken kan ik niks verkeerts in vinden...

Maar nu heb ik dus nog geen andwoord op mijn vraag heb nog steeds de zelfde probleem :( :( :( :confused:

Sorry, ik zou het echt niet weten, hopelijk komt er nog eens iemand langs die het wèl weet.
Als het om een nieuwe videokaart gaat zou je misschien ook eens bij de winkel kunnen informeren of die nog een oplossing weet, of misschien daar laten testen.
Misschien dat er wel iets met de kaart aan hand is, je weet maar nooit.

meestal is het zo dat de spelletjes dan niet goed met je videokaart kunnen opschieten als ik het zo kan uitdrukken :D welke videokaart had je daar voor en met welke splletjes zijn het, probeer anders eens een ietss ouder spel zoals delta force 2 oF land warrior....

ik had hier voor eerst ene geforce 4 440 mx :8-0:
ik heb het met doom 3 maar bijv ook met need for speed 3 :S das tog wel een oud spel dacht ik zo

Toevallig heb ik dit eerder gelezen ergens. Het probleem toen was dat er teveel van de kaart werg geeist na het overclocken. Na de instelling weer origineel te hebben ingesteld, was het weer goed. Misschien dat dit ook op jouw geval van toepassing kan zijn?

ik heb mijn kaart niet overgeklocked dus neey da kan het niet zijn maar heb gehoort dat het artifacts zijn, mijn probleem is dus een beetje opgelost ik heb hem terug gestuurt nu zit er nog garantie op duss hoor wel wat er pcies aan de hand was, hierbij sluit ik dus dit onderwerp :thumb:

De vraag is of het helpt. Ik heb er effe op gegoogled, en ben toch meerdere gevallen tegengekomen (bij mensen met verschillende kaarten). Uit die problemen bleek dat het niet aan de kaart lag, afgezien van één iemand die meende dat het te maken zou hebben met het geheugen. Een ander echter, had na zijn kaart te hebben vervangen, nog steeds hetzelfde probleem. Een oplossing heb ik iig nergens kunnen vinden, anders had ik em hier wel gepost. Maar goed, ik help het je hopen dat het voor jou wél de oplossing biedt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan