pupb protector hulp meer dan welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Goedendag,

Mijn computer is besmet met de pupb.protector malware.
De computer is een 4 jaar oude Medion met voldoende geheugen.
De computer is na Vista ge-upgrade met Windows 7.

Systeemherstel lukt niet want ik zie alleen maar een recente systeemherstelversie.
Opstarten in normale mode lukt maar even. De muis slaat vast en dus de hele computer.
In de veilige mode werk ik nu.

Ik ben maar een klein beetje ervaren,maar onvoldoende als het gaat om het verwijderen van malware.
Een van de dingen die ik niet snap dat is dat ik systeemherstel wil uitschakelen, maar dat ik hiervoor geen optie zie in het configuratiescherm.
Heeft iemand verstand van het weer virusvrij maken van mijn computer? Zou geweldig zijn.

Jerry

Dank

Frank,

Bedankt. Ga ik meteen doen.
Heb jij nog een idee over dat systeemherstel uitschakelen? (waarom mij dat niet lukt/te vinden)

Ik meld mij zo als het mag:thumb:

in veilige modes opgeschoond

Beste Frank/anderen,

Het heeft even geduurd maar ik heb enkele malen met Malwarebites opgeschoond en met SUPERantispyware.
Alle vervuilingen eruit gehaald. Hieronder de Pupb protector. Terug naar de normale modus, blijft hij het probleem houden dat de muis begint te schokken en er dan mee ophoudt. Ook heb ik problemen gehad dat het beeld begint te flikkeren.

Ik draai dus nog steeds in de veilige modus, omdat de computer -stopt- in de normale modus.
Het is in de veilige modus ook niet mogelijk mijn mailprogramma outlook te openen.

Heb je/jullie nog tips?

Bij voorbaat dank

Jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan