pupops

Status
Niet open voor verdere reacties.

themasternl

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
hallo ik krijg telkens als ik de computer opstart pupops, hoe krijg ik die weg :confused:

In zo'n Windows schermpje? Of in Internet Explorer? Wat staat erop?

Staat er bovenaan de popup "windows messenger service" ?

zo ja, ga naar start - uitvoeren - services.msc en zoek "Messenger" op. rechtsklik en uitschakelen :)

Sorry "messenger Service".

messagepopup.jpg

die popups zijn in internet explorer er komen er zo,n 5 tegelijk.

dan is het waarschijnlijk Spyware...

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Geplaatst door themasternl
die popups zijn in internet explorer er komen er zo,n 5 tegelijk.

PopUps Internet Explorer.

Een venster dat opspringt bij het bezoek aan een bepaalde website. De pop-up wordt meestal gebruikt voor reclame-doeleinden en wordt door de meeste gebruikers als hoogst irritant ervaren.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;308446

Of installeer een PopUp stopper en/of een browser die een geïntigreerde Popup stopper bezit.

Bij welke site krijg je popups? (ofwel, wat is je startpagina?)

dan kunnen wij kijken of we hier hetzelfde probleem hebben. zo nee, ligt het niet aan de popups die de site zelf voortbrengt.

Het zal wel spyware zijn, even naar het grote spyware (destroy topic) en doorlezen, dan komt alles goed :)

themasternl.

Zag in je HT-Log dat je een gebruiker bent van Zonealarm Pro. Deze heefd toch ook een optie om PopUps te stoppen?

ok ik heb het opgelost.

Ik heb de files components, ccap, Shell en Wmedia verwijderd en de popups zijn weg.

Bedankt voor alles Groetjes themasternl

:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan