Putt Putt red de zoo loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Ik krijg met dat spelletje dus de volgende foutmelding. Iemand een idee?

Systeem: Amd duron 650, 384 mb geheugen , 4 mb videokaartje. Windows 98se met alle updates.

edit , bijlage te groot nu dan
attachment.php

Laatst bewerkt:
Als je het op een XP machine probeert, kan je wel stoppen. Het draait niet onder XP. Misschien is dat de foutmelding.

Ook onder xp draait het spel wel tenminste op mijn machine wel dus ik snap je antwoord ff niet. Die melding krijg ik tijdens het spelen na ong. een kwartiertje spelen. Enne hij heeft het sinds gister en hij heeft het altijd gewoon gedaan. Oh ja ik heb niks geinstalleerd ofzo.

*kick* Oh ja ff voor de duidelijkheid Hij geeft nu op beide comps dezelfde foutmelding. Op xp en 98se.

Ik ben al bezig voor je, maar het wil nog niet echt lukken. Sinds dat Infogrames is overgenomen door Atari is de service voor Putt-Putt eigenlijk gestopt.

http://www.atarisupport.com/faq/puttzoo_pm.asp#pctrouble
Dat is het enigste wat er nog bestaat, maar daar kan ik jouw probleem niet terug vinden (je kan er eigenlijk alleen maar algemene windows problemen terug vinden)

Maar ik zoek nog wel even verder.

Wat ik in elk geval kan vinden over "glob sound" heeft te maken met geluidskaartdrivers en directX.
Misschien DirectX te nieuw??? (ja, dat kan) Laatst misschien geupdate??

Dat zou kunnen, maar dan is het toch raar dat ie pas later mee komt. En maar bij 1 gedeelte van het spelletje ben ik achter gekomen.Maar ik zal het eens proberen, je weet nooit.

Er blijkt ook een fout in windows te zitten, kan al niet eens meer opstarten, hij vraagt om opnieuw geinstalleerd te worden. Dan doen we dat maar , dan zet ik gelijk een oudere versie directx erop. Dat had ik al geprobeerd maar nu hielp het niet. Kijken wat ie doet als windows er nieuw opstaat.

Heb toevallig vandaag eens hier gezocht, en ja hoor hetzelfde probleem de "oplossing"staat in het laatste bericht.hier dus

Oh, en die foutmeldingen kwamen door een te zwakke voeding ben ik achtergekomen. dit ff ter info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan