Q-force ingebouwde webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hoi,, heb een probleempje op de laptop
heb een q-force laptop gekocht
eerste werkte de ingebouwde webcam wel maar sinds gister kan ik hem niet meer gebruiken op msn alleen maar video call, en dan werkt hy wel, maar niet als ik hem alleen wil gebruiken,, en ik durf er niet veel aan den omdat hij niet echt van mij is xD
dus ik hoopte hier raad te vinden n.n

alvast bedankt

Ingebouwde webcams van laptops geven heel vaak problemen.
Dit ligt niet aan merk noch type webcam.
Je zult geluk moeten hebben dat hij het de ene keer wel doet, de andere keer niet.

Een ding dat voor mij toevallig goed werkte was de drivers van de webcam downloaden en OPSLAAN.
Elke keer als dat ding het niet deed, installeerde ik opnieuwe de drivers via het opgeslagen bestand, 9 van de 10 gevallen deed hij het bij mij wel. Heb alleen verhalen gehoord dat ie dat bij anderen weer niet deed

Ingebouwde webcams van laptops geven heel vaak problemen.
Dit ligt niet aan merk noch type webcam.
Je zult geluk moeten hebben dat hij het de ene keer wel doet, de andere keer niet.

Een ding dat voor mij toevallig goed werkte was de drivers van de webcam downloaden en OPSLAAN.
Elke keer als dat ding het niet deed, installeerde ik opnieuwe de drivers via het opgeslagen bestand, 9 van de 10 gevallen deed hij het bij mij wel. Heb alleen verhalen gehoord dat ie dat bij anderen weer niet deed

azo maar tis men ma haar laptop en ze had iets met windows live daar kan het dus niet aanligge?
zonee dus gwn drivers zoeken en downloaden en opslaan n.n??

ff vraagje kan iemand me helpe zoeken naar webcam driver voor q-force dura 5600 series vind hem niet op de site en heb al gegoogled n.n

heb op de website van q-force gekeken, ziet er niet echt goed uit dat ze niet eens op eigen website drivers hebben van de 5600 series.

http://www.q-force.be/contact.htm

dit zou ik aanraden, sowieso zou ik hen even vragen naar een mogelijke oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan