Q3a

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Ik heb Q3A al een tijd maar ben nu pas aan het spelen.
Ik heb Wolfenstein uitgespeekd maar nu begrijp ik er niets van. In het eerste level kan ik schieten wat ik wil maar ik wordt meteen gekild. hoe moet ik dit spelen?
In W heb ik wel af en toe cheats gebruikt. Bij Q3A lukt dat niet, de server(mijn pc) ondersteund geen cheats.
Weet iemand raad?

bvd,

Misschien handig als je je vraag iets duidelijker stelt, want ik snap er eigenlijk maar de helft van, zo ongeveer. Dan kunnen andere mensen op het forum ook snappen waar je het over hebt.

Sorry, maar verder kan ik je niet helpen want ik speel nooit online (isdn :( )

'k heb het spel illegaal gedownload.. bedoel je MP of SP? Met SP moet je hun level gewoon verlagen tot je het goed vind.. als je Nightmare speelt.. dan ben je pas echt de pineut :D.. het lijkt me een lachuh spel online, ga'k ook maar is proberen :D

de mensen die Q mp spelen zijn beestig goed (zoals in vele games) is wel even normaal dat je rap gefragd bent maarja, blijven oefenen :) ben zelf niet zo slecht in SOFII, speel de mp demo. en toch zie ik de vloer regelmatig van te dicht bij ! maarja blijven oefenen en de score zal wel + worden :p

Ik denk eigenlijk dat ie RtcW MP bedoelt..........maar daar geldt hetzelfde voor denk ik zo......:thumb:

rtcw heb ik vroeger veel mp gedaan maar dat was iets te simpel :s sorry om dit te moeten zeggen :s. wel fun is met een paar vrienden een mp gamepje doen ... gewoonweg lachen ! altijd leuk om je woede eens uit te drukken in een knife fight.

leve het internet !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan