Q6600 nieuw moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0202

Banned
Lid geworden
17 jul 2008
Goedendag,
Ik heb een vraag betreft het moederbord.
Ik wil graag de mening van velen horen over een nieuw moederbord met vele opties.
Minimaal 3 x PCI xpress 16 slots wil ik op me moederbord hebben die ik wil kopen.
Maar welke is nou goed en is niet duur? Hoeft voor mij niet honderden euro's te kosten.
Wie o wie heeft er een goede raad en/of tip...

Voor de q6600 zal je wel een goed moederbord moeten hebben. Anders heb je niks aan die processor. Neem de Asus P5Q Deluxe 3 pci sloteb.

Ik heb nu de ASUS P5K Pro en hij doet het perfect. Max dat ik nu geclockt heb met luchtkoeling is 3.93 Gigahertz. Ben geen pro overclocker en er zijn wel wat dingen aan de hand die iemand die er verstand van heeft het wel kan oplossen. Maar het is wel haalbaar om de 4Ghz te behalen.

Goedendag,
Ik heb een vraag betreft het moederbord.
Ik wil graag de mening van velen horen over een nieuw moederbord met vele opties.
Minimaal 3 x PCI xpress 16 slots wil ik op me moederbord hebben die ik wil kopen.
Maar welke is nou goed en is niet duur? Hoeft voor mij niet honderden euro's te kosten.
Wie o wie heeft er een goede raad en/of tip...

3x pci express 16: Dan zou ik dus kiezen voor de X38/x48-moederborden.
De prijs daarvan loopt van 150-ehhh tot veel duurder...

Maar je had in je topicstart wel moeten vermelden dat je een goed overclock-moederbord zocht...

Jah okey. Heb er trouwens nu 1. Kostte me 100 euro bij een internetwebsite. P5K Pro zoals ik al zei. Deze is makkelijk over te clocken en hij doet het prima.

Toch bedankt voor je reactie, heb er dus al 1 gevonden.
Maar zat er toch wel even mee welke ik nou zou nemen om hem aardig over te clocken.
Wilde 2 x pci x 16 voor me videokaarten natuurlijk.
wilde er ook een min. FSB 1333 en 6x Sata erop. Ook 1 met 7.1 geluidskaart, zonder ingebouwde videokaart. Heb het nu dus eindelijk gevonde.

ty m8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan