Q6600 Quad Core Processor 4x vertraging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fonzaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Heey Allemaal,

Ik heb een Q6600 Quad Core en zit met een probleem.
Na het opstarten van mij PC, ik heb Windows XP SP3, wil ik programma's opstarten en gamen, maar mijn processor heeft een flinke vertraging, waardoor vaak van alles vastloopt. Ik heb nog geen week geleden mijn PC opnieuw geconfigureerd en de nieuwste chipsetdriver geïnstaleerd, maar helaas had dat geen resultaat. Kan iemand me een volgende tip geven?

Alvast Bedankt

Wat voor processen draaien er op de achtergrond? Gebruik voor het gemak: procexp

Verwijder hier een aantal processen waarvan je denkt dat die wel uit kunnen. Microsoft services aan laten staan. Wanneer je deze toch uitschakel zal er een venster komen dat je systeem binnen 60 seconden uitgeschakeld wordt. Om het uitschakelen te voorkomen, ga naar: start -> uitvoeren -> typ hier: shutdown -a

:thumb:

1 stapje verder

mooie tip, ik heb 2 processen die niet van microsoft corporation zijn over het hoofd gezien en die zijn nu ook uitgeschakeld. Helaas is dit nog niet de oplossing, want mijn CPU blijft gewoon op minstens 85% Idle staan. Wanneer ik een programma start of game start, duurt het een hele tijd voordat hij gaat draaien. Programma's lopen regelmatig vast, en games bij het laden van een level ook. Nog een volgende tip a.u.b.?

mijn Geheugen

4 GB HyperRAM Kingston
Verder heb ik een Gigabyte GA P35 DS3 Moederbord
en een Gigabyte GeForce 8800 GTS Grafische Kaart

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan