Qobuz desktop app werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

whutten

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2014
Ik krijg de Qobuz desktop app niet geinstalleerd. De app blokkeert met de foutmelding dat ik geen toegangsrechten c.q. toegang heb en opnieuw installeren lukt ook niet: hij blijft hangen in de installatie.

De app lijkt met iets te conflicteren.

Op het internet vond ik:

Als u online naar muziek wilt luisteren (met Qobuz Player of Qobuz Desktop), wordt u aangeraden te controleren of uw firewall/proxy het volgende toestaat :
de domeinen *.qobuz.com en *.yacast.net
de protocollen HTTP, RTMP, RTMPE
communicatie via TCP-poort 80, 1935, 443

Weet iemand op welke manier ik dat in mijn firewall kan checken?

Probeer het programma als administrator te installeren dan zou het moeten lukken.

Net geïnstalleerd krijg de web interface en alles werkt gewoon

Net geïnstalleerd krijg de web interface en alles werkt gewoon

Dat is fijn voor je maar in mijn geval blijft hij hangen in de installatie. Datgene dat hij wel installeert (er verschijnt een icon op mijn bureaublad) geeft een foutmelding: geen toegang c.q. geen rechten.

Ik ben blij dat je het fijn vind voor mij.:thumb:
Ik denk alleen niet dat je probleem in de firewall instellingen zit .
Maar eerder in de rechten op jou pc.Aangezien jij zelf zegt " De app blokkeert met de foutmelding dat ik geen toegangsrechten c.q. toegang heb en opnieuw installeren lukt ook niet: hij blijft hangen in de installatie."
welk besturingssysteem heb jij en zijn er nog andere gebruikers accounts aanwezig?

Ik heb win Vista. De app installeert in AppData en op die map heb ik alle rechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan