Qone8 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joukee

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Ik heb sinds een week ook last van het qone8 dat als startpagina opent naast mijn huidige startpagina Google.
Ik zag al 2 andere topics waar mensen door middel van adwcleaner het probleem oplossen alleen bij mij werkt dit eenmalig. Als ik google chrome afsluit en weer opstart komt qone8 gewoon weer terug.

Wat ik al gedaan heb is het volgende
- scannen met adwcleaner
- shortcut cleaner gescanned
- norton laten scannen
- windows 7 opnieuw geïnstalleerd

Wie heeft de gouden tip? Op de andere al wat verouderde topics kwam ik hem niet tegen. Vandaar dat ik een nieuwe ben begonnen

Ok, nou, als je zelfs Windows opnieuw hebt geinstalleerd, dan heb je daarna iets gedownload c.q. geinstalleerd waarbij dat is meegekomen.

Voer het Protocol van Poekje helemaal uit. AdwCleaner zit er ook tussen, gewoon nog eens. Sluit wel alle browsers, e-mail, anti-virus, andere programma's, etc... af.

Kijk eens bij de Chrome extensies of hier iets onaangenaams tussen staat. Ik ga ervan uit dat je al tussen de instellingen hebt gekeken of hier geen extra functies aanstaan.

Ik heb het weten te verwijderen door het volgende
- Adwcleaner laten draaien
- Alles van google chrome verwijderd. De startpagina en hij stond nog ergens tussen de geschiedenis

Hierna was het volledig van me computer gelukkig ;)

Iedereen bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan