QQ wordt niet geinstalleerd in tweede account

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Geachte lezers,
Op mijn Compaq Presario ben ik de administrator en heeft mijn partner een gelimiteerde account. Windows XP heb ik overigens. Het installeren van programma's geeft over het algemeen geen problemen dwz wanneer ik de proggies installeers zijn ze ook toegankelijk op mijn partner's account. Emule, Miro Bitzip etc. Ook in het verleden heb ik QQ op haar account gehad.
Onlangs heb ik een aantal folders verwijderd die (dubbel) leken te zijn. Daar is wat mis gegaan en ook in het verleden heb ik Windows waarschijnlijk dubbel geinstalleerd waardoor die dubbele mappen te verklaren zijn. Echter heb ik een aantal proggies na het verwijderen van die mappen geinstalleerd en die proggies zijn allemaal terug te vinden en te gebruiken in haar account.
QQ lukt het niet om haar het proggie te laten gebruiken op haar account. Echter kan ik geen optie in QQ vinden die het mogelijk maakt om dan al wel of niet het proggie op meerdere accounts te installeren en dus zou QQ dus gewoon moeten terug te vinden zijn.
Helaas is dat echter niet zo.
Help svp.

Niko

Dit zou op de volgende manier kunnen.
Via deze computer
Dan de schijf waar windows op staat, w.s. de c schijf > Program Files > QQ opzoeken en dan de .exe opzoeken die het programma opstart.
Die kun je dan weer in start zetten door er met rechts op te klikken en dan aan het startmenu vastmaken selecteren.
Wanneer QQ wel bij jou in program files staat, maar niet bij een andere account is er wat met de accounten/windows installatie aan de hand.
mvg leo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan