qttask veroorzaakt fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarinBouwmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Gisteren is mijn PC helemaal vastgelopen, enige mogelijkheid was rigoreus uitzetten. Echter, sindsdien start Windows heel raar op, er verschijnt eerst een foutmelding "Qttask heeft een foutveroorzaakt in kernell32.exe", vervolgens kan ik mijn muis niet meer gebruiken. Ik heb al een keer in de veilige modus opgestart maar dat hielp niet. Mijn OS is windows ME.
Windows start dus wel op, maar met een hele rare donkerblauwe achtergrond ipv lichtblauwe achtergrond, grote ipv kleine icoontjes en de muis werkt niet meer, later mijn toetsenbord zelfs ook niet meer. HELLUP!

Met vriendelijke groet, Carin

foutmelding

This file is used by Quicktime. It is used by Quicktime in order to check for updates at the Quicktime.com site. In order to remove it from the system tray, perform the following steps:
1. Open Quicktime.
2. Select Edit > Preferences > QuickTime
Preferences.
3. The QuickTime settings box will open.
Select "Update Check" from the dropdown
menu.
4. On the bottom of the screen, you will
notice a checkbox for "Check for
updates Automatically", uncheck it and
close out Quicktime.

The QTTask.exe file will no longer start up.

Good luck.

quicktime

Ik heb ten einde raad inmiddels mijn besturingssysteem er opnieuw opgezet, na wat drivers opnieuw geïnstalleerd te hebben, werkte dat uiteindelijk weer, maar hartstikke bedankt voor de uitleg, ik ga het zeker "opslaan" voor een eventuele volgende keer!
Groet, Carin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan