quake III laatste baas hatelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo.Ik bezit het spel quake III team arena maar er is een maar.Bij de laatste baas kom ik niet verder,En dat is ook kl*TE gemaakt,want als je daar verliest in die arens dan gaat er bij jou een punt af.En bij hem erbij dus verlies ik altijd Ik zit al 3 en een halve dag aan die hatelijke bas maar nou heb ik eens code opgezocht voor GOD maar als ik hem bij consle intyp krijg ik dit te zien THE CHEAT IS NOT ENEABLE IN THIS CONSLOE maar waarom dan niet.Hoe laat ik hem wel werken.

ja, ik ook niet.

Ja ik kom er ook niet uit.En dat is echt balen hè game-master.

Geplaatst door game-master
Hallo.Ik bezit het spel quake III team arena maar er is een maar.Bij de laatste baas kom ik niet verder,En dat is ook kl*TE gemaakt,want als je daar verliest in die arens dan gaat er bij jou een punt af.En bij hem erbij dus verlies ik altijd Ik zit al 3 en een halve dag aan die hatelijke bas maar nou heb ik eens code opgezocht voor GOD maar als ik hem bij consle intyp krijg ik dit te zien THE CHEAT IS NOT ENEABLE IN THIS CONSLOE maar waarom dan niet.Hoe laat ik hem wel werken.

Start QuakeIII op. Eenmaal in het menu, typ ~ (tilde) en typ dan dit: /sv_cheats 1.

Start dan de map, waar je de codes in wilt gebruiken. Typ hiervoor dit: /devmap [mapnaam].
Bijv. /devmap q3dm6

Nu wordt de desbetreffende map geladen en typ je vervolgens weer op de ~ en nu voer je hier de codes in. Bijv /god.

dalijk proberen.

Okee hartstikke beadnkt.Eerst effen uitprinten dan doen.:thumb:

uitgespeeld.

Jesss het spel quake3 heb ik al uitgespeeld zonder cheats MUURHOND niet gebruikt.Maar dat level was wel irritant.De tactiek is gewoon met de knop MOUSE3 kun je een beetje inzoemen dus kun je hem neerhalen zo deed ik dat maar dit spel heb ik binnen een weeek uitgespeeld.Das niet leuk.Maarre on-linen wel das wel mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan