Quake3 Arena kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
:D klinkt t niet enig :D

ik ben van een oude lelijke gesloopte kast een hele mooie Q3 Arena kast aan het maken ik heb hem al zwart geverft en er staat al een wit Q3 logo op de bedoeling is dat die rood word zodra ik weet waar ik plexiglas kan vinden komt er een window in :D

dan zon UV lamp bovenin een paarse
dan maak ik de binnenkant wit met UV verf enzo ik gah in de thread elke stap die ik vooruit gah een foto plaatsen het word een echte coole casemod!!

btw ik kwam op het idee toen ik een Quake1 case zag :D

de eerste fotos komen hier over ca. 30min denk ik zodra mijn verf droog is :D

Hoeveel kasten bouw jij wel niet in een week? :D

Maaruh, zou je wat meer leestekens/ hoofdletters kunnen gebruiken, dat leest voor iedereen wat prettiger!

Ik ben ook benieuwt...

En maak je ook kasten voor andere mensen? :P

cyberfighter

ik ben bijna klaar gah hem nu bouwen er komen nog aanpassingen als ik bv het plexiglas en de rode verf heb hij is heel mooi elukt (vind ik)

BasvdK

dit is mijn 2e het bierkratje is TE moeilijk zonder dremel dus die pauzeer ik even :D

Toetje

nee sorry althans "nog niet" :D
eerst eens kijken of ik er goed/beter in wordt en dan de juiste apparatuur ben aan t sparen voor een dremel maar moet eerst plexiglas en een TL buis hebben voor mijn Q3 tower :D

Geplaatst door Ecl1pse
cyberfighter

ik ben bijna klaar gah hem nu bouwen er komen nog aanpassingen als ik bv het plexiglas en de rode verf heb hij is heel mooi elukt (vind ik)

BasvdK

dit is mijn 2e het bierkratje is TE moeilijk zonder dremel dus die pauzeer ik even :D

Toetje

eerst eens kijken of ik er goed/beter in wordt en dan de juiste apparatuur ben aan t sparen voor een dremel maar moet eerst plexiglas en een TL buis hebben voor mijn Q3 tower :D

Ok ik wacht af in spanning :)

Geplaatst door Ecl1pse
cyberfighter

BasvdK

Toetje

hahaha okej!

hmm ff mijn QC software erin gooien dan zijn t nie van die brakke fotows :D

het ging even helemaal fout met mijn quickcam :'( dus duurde wat lang hier zijn de fotoz

Laatst bewerkt:
attachment.php

nr 2

dorry t lukt even niet ik moet nu eten ik zet de rest er zo wel bij in ellk geval aan de voorkant zijn de cdrom enzo NOG wit ze worden rood :D en het logo word ook rood

Ziet er leuk uit, wat misschien nog cooler is (bedenk ik nu zo 1-2-3) als je die dremel hebt, om een window te maken van dat teken. Dus het Quake teken wat groter te maken en daar dan een window van te zagen... dat lijk me heel erg cool...

Ziet er leuk uit, wat misschien nog cooler is (bedenk ik nu zo 1-2-3) als je die dremel hebt, om een window te maken van dat teken. Dus het Quake teken wat groter te maken en daar dan een window van te zagen... dat lijk me heel erg cool...

dat lag al in de plenning (met rood plexiglas)

ik heb zojuist plexiglas gevonden en een briefje van 20 euro morgen gah ik decupeer zaagblaadjes halen dan komt er een window in aan de linkerkant (als het lukt Q3 teken) maar dan moet ik wel heel erg voorzichtig doen en ik koop ook meteen rode verf voor dit Q3 teken :D

dus ik denk dat hij morgen wel bijna af is :D

ik maak de fotos even opnieuw de meeste zijn 101KB en passen net niet op helpmij

attachment.php

Bijlagen

• picture 20[1].jpg
    picture 20[1].jpg
    13,9 KB · Weergaven: 137
en nr 3 :D

hier zie je de knopjes (aan/uit) (reset) en de HDD/Power led
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=12890

Bijlagen

• picture 22[1].jpg
    picture 22[1].jpg
    11,2 KB · Weergaven: 39
en de laatste deze is van de voorkant
er komen er nog meer zodra hij af is ik gah morgen waarschijnlijk rood erbij doen en als ik er nog tijd voor heb komt het window er ook meteen bij :D

vegat ik de fotow :$

de voorkant word dus zo goed als rood :D cdrom ook en fdd ook :D dit is niet mijn snelste pc maar mijn 2e :D hij draait nog niet maar over zon 20 minuten wel denk ik :D

attachment.php

systeem=

MSI K7TUltra
AMD Duron 1,3Ghz@1,5Ghz (temp ca 49C)
Sibak Dualfan :D
8xCDROM
1xFDD :D lol
uhmz 4GB HDD Samsung
300WATT voeding

vragen erover kun je vragen :D

Bijlagen

• picture 23[1].jpg
    picture 23[1].jpg
    21,1 KB · Weergaven: 129
Zelf kassie maken........ehm hoe mot et?

Hij is echt wel mooi!
Ik ga denk binnekort als ik nieuwe pc heb ook zelf kassie maken. Maarum kan ik gewoon ergens een oude kast halen en dan schilderen en waar moet ik opletten?
Of is er al een tutorial over die onderwerp?

Greeetz Cyberfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan