Quattrovox niet te (her)programmeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetervanD

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Dag allemaal,

Ik wil een toegewezen telefoonnummer op mijn Quattrovox wijzigen, maar ik krijg dit op geen enkele manier voor elkaar. De handleiding geeft aan dat je een toegewezen telefoonnummer op een poort kunt wissen door een bepaalde toetscombinatie in te voeren, maar het lukt me niet eens om mezelf toegang te verschaffen tot de Quattrovox. Bij het intoetsen van *87*pincode# krijg ik na het intoetsen van de 7 al de snelle pulstoon te horen, wat betekent dat ik geen toegang krijg... Ook volledig resetten "standaard instellingen herstellen" geeft hetzelfde probleem.

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt voor jullie tips! Peter

Volgens de handleiding van KPN zou dit voor het wissen van het betreffende nummer niet hoeven, maar ik heb zowel geprobeerd te wissen via poort 1 als 2 en 3....

Welk type quattrovox betreft het ? en heb je nu de fabrieksinstellingen teruggezet ?

Laatst bewerkt:
Het is een type I. Ik zou willen dat ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten, maar zelfs dat wil niet. Ik kom niet voorbij de *87...

Hieronder de beschrijving, zie geen *87 maar *89

Let op!
U kunt uitsluitend vanaf poort 1 de standaardinstellingen terughalen.
1 Sluit een toontoestel (TDK) aan op poort 1.
2 Neem de hoorn op.
3 U hoort een kiestoon
4 Toets in: *89*1234*1234*1234#.
> U hoort een acceptatietoon. Is het niet gelukt de standaardinstellingen
te herstellen, dan hoort u een afwijzingstoon.
Let op!
Wijzig na ieder herstel van de standaardinstellingen eerst de standaardpincode
0000 in een persoonlijke pincode! (zie paragraaf 3.2,
Instellingen beveiligen met een pincode)

Ook dat werkt niet, wederom blijf ik "steken". Ik krijg de kans niet eens om de hele reeks in te toetsen, ook nu weer de snelle pulstoon al bij het intoetsen van de 9... Handleiding heb ik hier voor me liggen, bedankt, maar die biedt ook geen soelaas, helaas.

Strange, heb dit nog nooit gezien.
Ga er van uit dat je nu op poort 1 zit met een toon toestel ?!

Yep, strange indeed. ik heb in dat opzicht dus alles geprobeerd...:confused:

Zijn er nog andere mensen die wel een antwoord hebben op dit probleem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan