Querie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Berichten
94
Zo daar ben ik weer.
nou ik moet een Querie maken, goed het maken is geen probleem met de Wizard maar ik moet hebben tot alle mensen die "nu er nog zijn , en die ook al weg zijn " maar tot een bepaalde datum.
Moeten gefilterd worden

ben al bij Criteria OF al verschillende dingen ingevuld maar niets wilt goed werken.
Had eerst de datum bij ingangsdatum en bij beeindingsdatum gezet maar dit werkt ook niet :8-0:

Alvast bedankt,
 
Ik neem aan dat dit een vervolg is op http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=149287
Als ik die tabellen bekijk, dan neem ik aan dat je die query loslaat op de tabel lidnr.
Wanneer je bij begindatum iedereen wilt hebben na een bepaalde datum, voer je bij criteria in: >#datum# en bij einddatum iedereen voor een bepaalde datum: <#datum#

Groeten,
Neleke
 
Hoi

Nou dat met die datums had ik al geprobeerd maar ik moet nu uit die database een Querie maken van het volgende. de alle mensen die nu nog lid zijn en waren in 2002 van 1 bepaalde sport en de sport is geen probleem maar de Datum daar zit het zich in. met gewoon begin 1-1-2002 en eind 31-12-2002 dat werkt niet

alvast bedankt voor het mee denken.

Tiemen
 
Tiemen,

Werkt het niet wanneer je als criteria voor de datum ingeeft:
Between "1-1-2002" And "31-12-2002" ?????

Groetjes - Marrosi
 
Hoi Marrosi :thumb:

dat werkte wel dat van jou ik had alleen maar een datum opgegeven, nou ik laat dit nog even open staan het is bijna klaar maar voor als er toch nog een vraagje zal zijn.

Bedankt, :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan