query browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Ik wil een keer de query browser gaan gebruiken kijken of dit prettig werk.

ben al een tydje bezig om hem te downlouden maar krijg het niet voor elkaar.

weet iemand een goede link waar ik hem kan downlouden

Ben bezig met een boek waar wordt uitgelegen hoe je met mijadmin en met de query browser je database kan benaderen.
Ik werk nu met mijadmin, zou een keer willen proberen hoe dat werkt die query browser

Ik werk met windows xp

ik heb nu mysql workbench gedouwnload ik neem aan dat dat hem is.

alleen ik heb nu setup op mijn computer staan maar ik krijg hem niet geinstalleert.

ik krijg de melding.

Your system has not been modified.

De download pagina is niet helemaal duidelijk valt me op. MySQL heeft een aantal tools die in het standaard pakket "GUI tools" aangeboden worden. Dat zijn "MySQL Administrator", "MySQL Query Browser" en "MySQL Migration Toolkit". Daarnaast hebben zo nog een GUI tool, namelijk "MySQL Workbench". Workbech is een hulpmiddel voor de ontwikkeling van databases. Als je daar wat meer mee bezig bent is dat zeker ook een aanrader om eens te proberen, maar deze tool bevat niet de query browser.

Voor de query browser is het het makkelijkste om de Windows installer te gebruiken: http://dev.mysql.com/get/Downloads/MySQLGUITools/mysql-gui-tools-5.0-r17-win32.msi/from/pick Invulvelden kun je overslaan door meteen te klikken op "No thanks, just take me to the downloads!". Ik hoop dat je er zo uitkomt.

ok hij staat erop ,alleen ik krijg het nog niet voor elkaar om verbinding met mijn database te maken

ik heb nu dezelde gegeven ingevult als in mijn database bestanden dus hij zou het moeten doen.

als ik op ping druk geeft hij een fout op mijn host

Heb je de query browser op dezelfde pc staan als waar je de database hebt draaien? Dan zou het inderdaad moeten werken. Of heb je een externe database waarmee je verbinding maakt? Als het een externe database is moet je bij host het domein of het ip van de externe database invullen.

ja daar zal de fout zitten.

ik wil namelijk verbinding maken met een database die op de server van mijn domein staat.

ik ga even verder proberen

ja daar zal de fout zitten.

ik wil namelijk verbinding maken met een database die op de server van mijn domein staat.

via mijn database bestanden gebuik ik alleen 25.232.15.8

bij query browser werkt dat niet, op mijn begin pagina van mijadmin staat

Server: 25.232.15.8 via TCP/IP

heb dit ook op diversen manieren geprobeerd maar blijft een fout melding geven.

Nou ik ben eruit

met veel proberen lukte het me niet ,heb toen een vraag aan mijn hosting gestelt
en kreeg toen het antwoord dat ik bij mijn hosting geen externe verbinding kan maken met mijn database dus daar zijn we ook weer uit.

Ik denk dat ik dan maar op mijn computer met xammp ga uitproberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan