Query code is niet goed gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo iedereen

Ik ben echt een held in het omgaan met mysql code's daarom vraag ik voor de 1000000ste keer maar weer om hulp

ik heb iets nieuws gemaakt maar ik ben benieuwd hoevaak dat gebruikt gaat worden,
Daarom heb ik in de code van dat script een mysql query toegevoegt Alleen die is niet goed :P

PHP:
			mysql_query("UPDATE generator SET gebruikt = gebruikt + 1  or 

die(mysql_error());
Dat is de code die ik erin heb gezet maar die is niet goed Weet iemand de juiste code ?
alvast bedankt

PHP:
mysql_query("UPDATE generator SET gebruikt = gebruikt + 1") or die(mysql_error());

Je mistte een ") om de query af te sluiten.

Oke dus zoeen grote fout was het niet.

En dan heb ik nog een vraag. In de database heb ik een veld gebruikt toegevoegd alleen hoe zorg ik er nou voor dat er komt te staan hoevaak er gebruik van is gemaakt? Want normaal is het update users en dan zet hij bij de gene die er gebruik van heeft gemaakt een 1 of 2 maar nu moet het gewoon over het algemeen dus niet per user

veld.png

Weet jij ook hoe ik dat fix?

Het is mezelf al gelukt via een hele omweg.
ik leg het even uit mischien handig voor de andere gebruikers.

Ik heb een export gedaan van users. die heb ik er terug ingestopt met een andere naam genaamd generator
toen heb ik alle users op 1 user naar verwijdert daarna heb ik op structuur geklikt en heb ik alle velden op 1 veld na verwijdert.
toen heb ik de naam van dat veld gewijzigt en nu is het klaar.

veld.png

Dit is hem geworden.
Ik weet alleen niet hoe ik deze vraag nu op opgelost zet :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan