Hallo,
Ik ben bezig om een 'termijnen formulier' in access te maken, alleen kom ik op dit moment niet verder
. Misschien kunnen jullie door voor mij maken?
Het probleem is als volgt:
In het tabel "Tabel1" staan de velden 'maand1' , 'maand2' , 'maand3' , 'maand4' , 'maand5' en 'maand6', hier worden de maanden ingevuld per periode. 'Maand1' is dus maand1 uit periode1 ( dit kan jan tm dec zijn).
Nu wil ik een query maken waar alle bedragen van elke maand verschijnen. Ik ben al meer dan een week bezig om dit uit te zoeken , maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb wel 'deel' van een query gemaakt genaamd 'Maand_totalen".
Als je naar het rapport "Maand_totalen" kijkt krijgen jullie mischien wel een indruk hoe het eruit moet komen te zien.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen , dan ben ik diegene eeuwig dankbaar:thumb:
Ik ben bezig om een 'termijnen formulier' in access te maken, alleen kom ik op dit moment niet verder

Het probleem is als volgt:
In het tabel "Tabel1" staan de velden 'maand1' , 'maand2' , 'maand3' , 'maand4' , 'maand5' en 'maand6', hier worden de maanden ingevuld per periode. 'Maand1' is dus maand1 uit periode1 ( dit kan jan tm dec zijn).
Nu wil ik een query maken waar alle bedragen van elke maand verschijnen. Ik ben al meer dan een week bezig om dit uit te zoeken , maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb wel 'deel' van een query gemaakt genaamd 'Maand_totalen".
Als je naar het rapport "Maand_totalen" kijkt krijgen jullie mischien wel een indruk hoe het eruit moet komen te zien.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen , dan ben ik diegene eeuwig dankbaar:thumb: