Hallo beste programmeurs!
Wederom zit ik met een probleempje
Ik heb een Query gemaakt met SQL, alleen werkt deze niet.
Zelf weet ik dat het aan 'datum' ligt, want zonder deze WHERE argument doet-ie het wel.
Dit is de opbouw:
Met een bijhorende code wordt er ook nog netjes een listview gemaakt met de juiste kolommen. Dat gaat allemaal goed. Alleen wanneer ik de 'datum ' argument er in zet, wordt er niets in de listview geladen.
Wie-o-wie kan mij helpen???
Alvast bedankt!:thumb:
Mvg, Snabugje
Wederom zit ik met een probleempje

Ik heb een Query gemaakt met SQL, alleen werkt deze niet.
Zelf weet ik dat het aan 'datum' ligt, want zonder deze WHERE argument doet-ie het wel.
Dit is de opbouw:
Code:
[COLOR="Blue"]Dim[/COLOR] datum [COLOR="blue"]As String[/COLOR] = Format(Now(), [COLOR="DarkRed"]"dd/MM/yyyy"[/COLOR])
[COLOR="blue"]Dim[/COLOR] id [COLOR="Blue"]As Integer[/COLOR] = [COLOR="blue"]My[/COLOR].Settings.WerknemerID
strSQL = [COLOR="DarkRed"]"SELECT Arbeidsuren.Ordernummer, Werkzaamheden.werkzaamheden, Tekeningsoorten.afkorting, Arbeidsuren.uren, Arbeidsuren.minuten, "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"Arbeidsuren.opmerkingen, Arbeidsuren.overuren, Arbeidsuren.datum "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"FROM ((Arbeidsuren INNER JOIN "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"Werkzaamheden ON Arbeidsuren.werkzaamheidID = Werkzaamheden.WerkzaamheidID) INNER JOIN "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"Tekeningsoorten ON Arbeidsuren.SoortID = Tekeningsoorten.SoortID) "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"WHERE (Arbeidsuren.datum = #"[/COLOR] & datum & [COLOR="darkred"]"#) AND (Arbeidsuren.werknemerID = "[/COLOR] & id & [COLOR="darkred"]") "[/COLOR] & _
[COLOR="darkred"]"ORDER BY Arbeidsuren.ArbeidID"[/COLOR]
Met een bijhorende code wordt er ook nog netjes een listview gemaakt met de juiste kolommen. Dat gaat allemaal goed. Alleen wanneer ik de 'datum ' argument er in zet, wordt er niets in de listview geladen.
Wie-o-wie kan mij helpen???
Alvast bedankt!:thumb:
Mvg, Snabugje