Query in PHP maar dan kijken in kolomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vraag het nog een keer: Heb je die dingen op w3 schools helemaal gedaan?

Als je dan terug kijkt naar je code zie je dat het niet alleen een php script is!

je hebt een html pagina, met een stuk JS en een stuk php.

php wordt door de server verwerkt, JS wordt door de browser verwerkt. als iemand de pagina wil openen dan zorgt het stukje php er voor dat hij alle gegevens uit te tabel te zien krijgt. die worden allemaal naar de browser verzonden.

Dan staat het in de browser, vervolgens gaat het JS de waardes er uit filteren die niet aan de voorwaarde voldoen. dat heeft dus niets te maken met je SQL query die in php wordt uitgevoerd!

Je moet in het stuk JS dus zorgen dat hij alleen in die eerste 2 zoekt, en niet in die andere 2!

dus als je iets aan je php code verandert heeft dat invloed op de hele tabel die je aan het begin ziet.

Jou vraag past dus beter op het JS forum.

Ja klimmer, heb ik gedaan en ik kijk er regelmatig, maar ik ben een leek en heb gewoon veel moeite om dit soort zaken te begrijpen, vandaar, heb alles al een beetje uitgedacht met hulp van andere op het forum en blijf verder proberen om het zelf op te lossen, maar het zoek script of zoals jij aangeeft JS is lastig voor mij, maar ik zal het JS gedeelte in een topic plaatsen in JS en kijken of iemand daar iets mee kan om mij te helpen, blijf het uiteraard ook zelf proberen, maar kan best zijn dat iemand zegt, oh dan moet je dit en dat zo even doen en is hij binnen 5 minuten klaar om mij te helpen, waar ik al dagen niet uit kom, vandaar, thanks!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan