ddirickx
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2009
Hey allemaal,
Ik zoek een oplossing voor mijn probleem. Ik weet dat dit een herhaling is van een andere vraag, maar hier stel de vraag hier wat duidelijker (de andere mag een slotje). Ik zou graag de volgende sql vervangen door een andere.
vervangen door:
Wat moet ik schrijven in de plaats van expression!query2?????
Ook een antwoord dat dit niet kan, kan mij helpen (dan kan ik stoppen met zoeken )
In deze quote zie je de originele sql die ik gebruik
Alvast vriendelijk bedankt!!
Ik zoek een oplossing voor mijn probleem. Ik weet dat dit een herhaling is van een andere vraag, maar hier stel de vraag hier wat duidelijker (de andere mag een slotje). Ik zou graag de volgende sql vervangen door een andere.
select x1
from tablex
where x1 not in (select x1 from tablex where (andere uitdrukking))
from tablex
where x1 not in (select x1 from tablex where (andere uitdrukking))
vervangen door:
select x1
from tablex
where x1 not in (expression!query2)
waarbij query2 een query is die gedefinieerd is in mijn access 2000 database (bij dezelfde tablex):
select x1
from tablex
where (andere uitdrukking)
from tablex
where x1 not in (expression!query2)
waarbij query2 een query is die gedefinieerd is in mijn access 2000 database (bij dezelfde tablex):
select x1
from tablex
where (andere uitdrukking)
Wat moet ik schrijven in de plaats van expression!query2?????
Ook een antwoord dat dit niet kan, kan mij helpen (dan kan ik stoppen met zoeken )
In deze quote zie je de originele sql die ik gebruik
SELECT Usables.ID, Usables.[Usable Name]
FROM Usables
WHERE (((Usables.ID) Not In (SELECT Usables.[ID] FROM Usables LEFT JOIN Profiles_Usables ON Usables.ID = Profiles_Usables.[Usable Name] WHERE Profiles_Usables.[Name Profile]=[Forms]![Profiles]![ID])) AND ((Usables.[Usables Type])=[Forms]![Profiles]![UsableType]))
ORDER BY Usables.[Usable Name];
Alvast vriendelijk bedankt!!