Query was empty Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL..

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheJjokerR

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
104
Hey allemaal,

Ik krijg deze error:
Code:
Query was empty

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/rack111.com/t/h/e/thejjokerr/htdocs/brainless/vmbank/index.php on line 84

Ik krijg mijn script maar niet aan het werk.

Hier is alles wat je nodig hebt:
PHP:
//Load database where username == loginuser or where email == email or where steamid == steamid
		$query = mysql_query("SELECT * FROM accounts WHERE account = '".$_POST['loginuser']."' or email = '".$_POST['email']."' or steamid = '".$_POST['steamid']."");
		$result = mysql_query($query) or print('<span><div class="notes">'.mysql_error().'</div></span><BR>'); // Hier komt 'Query was empty' vandaan
		//$row = mysql_fetch_array($result);
		
		$num_results = mysql_num_rows($result); // Line 84
		if ($num_results !== NULL){

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
steamid = mist een quote aan het eind

Of de eerste quote na = moet weg. Een ID geeft vaak een nummer aan, dus zijn quotes niet noodzakelijk.
 
steamid = mist een quote aan het eind

Of de eerste quote na = moet weg. Een ID geeft vaak een nummer aan, dus zijn quotes niet noodzakelijk.

Thanks voor de snelle reactie :thumb:

Maar ik krijg nu een nieuwe error:
Code:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Resource id #6' at line 1

Ik ga er zeker zelf eerst naar kijken, maar ik zet hem toch even neer voor als je mee wilt helpen :p

Nieuwe Query:
PHP:
$query = mysql_query("SELECT * FROM accounts WHERE account = '".$_POST['loginuser']."' OR email = '".$_POST['email']."' OR steamid = '".$_POST['steamid']."'");
 
Is 'Resource id #6' een veld in je tabel accounts?
 
Sorry, fout al gevonden:
PHP:
$query = mysql_query("SELECT * FROM accounts WHERE account = '".$_POST['loginuser']."' or email = '".$_POST['email']."' or steamid = '".$_POST['steamid']."");
        $result = mysql_query($query) or print('<span><div class="notes">'.mysql_error().'</div></span><BR>'); // Hier komt 'Query was empty' vandaan

2x mysql_query, zie je het? Ik probeer een query te querien xD

Sorry!!! :eek:
 
:thumb:

Als je probleem opgelost is graag de thread even markeren als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan