Question... wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duggle

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
ik heb sinds enkele weken een lokaal station H: in me PC
ik snap er niets van en krijg ut niet weg ik weet dat ik een C: - D: - (virtuele schijf) V: heb en 2 DVD roms dit is E: en F: en een virtuele cd rom dit is G:

dan staat er ook een Lokaal station H: bij met een vraagteken in het pictogram ik wete niet waar die vandaan komt laat staan hoe ik die verwijder snap er geen bal meer van kan iemand mij helpen heeft iemand dit al eens meegemaakt??

ik gebruik vista ultimate en de schijf pictogram van de vervelende schijf H: staat naast het pictogram van Messenger gedeelde mappen onderaan bij Overige.. misschien ter info bter .. weet het ook niet...

:shocked:

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Klinkt als een netwerkddrive. Zit je computer in een netwerk?
Heb je onlangs andere virtuele mounting tools geinstalleerd (bijv. Nero die deze functie ook heeft?).

Klinkt als een netwerkddrive. Zit je computer in een netwerk?
Heb je onlangs andere virtuele mounting tools geinstalleerd (bijv. Nero die deze functie ook heeft?).

ik koop een DVD station omdat mijn CD rom station kapot is , ik bouw deze in en vervang dus de CD rom voor een dvd rom station ik heb nu 2 dvd stations in mijn PC ik start op en station H: is verdwenen ... maar nu geeft die onder Computer ( gebruik vista ) dat is Deze Computer.. aan dat ik 2 dvd stations heb (wat ook klopt) en 1 cd-rom station (wat niet klopt want heb alleen 2 dvd stations) ik ga zoeken bij apparaat beheer en vind alleen mijn 2 dvd stations ik ga zoeken bij eigenschappen en vind alleen mijn 2 dvd stations dus die cd rom staat alleen als icoon onder Deze Computer , ik heb alle virtuele drive programma eraf geknald ( alcohol , daemon , nero ... e.d.) ik koppel alle 2 de dvd stations af en start mijn pc weer op en nog steeds staat ALEEN onder Deze computer er is een cd rom station in de PC terwijl er totaal niets is aangesloten , en virtuele progjes zijn niet gveinstalleerd... ra ra ra hoe ken dit???
ciao

zie ook : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=301988

Laatst bewerkt:
Daar mag je dan ook verder gaan. Je vraag twee keer stellen (crossposten) is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan